המשטרה עצרה הלילה (ראשון) חמישה חשודים בחשד להתעללות בקשישים חסרי ישע בבית אבות נאות כיפת הזהב בחיפה. המעצר התבצע בעקבות התיעוד שפורסם אמש בערוץ 2 ובו נראים עובדים במקום מתעללים בחוסים. הבוקר יובאו החמישה לבית משפט השלום בחיפה לדיון בהארכת מעצרם.

במהלך הלילה עצרה המשטרה ארבעה עובדים ואחות אחראית, תושבי חיפה, נצרת וקרית ים בחשד להתעללות, תקיפה ואיומים כלפי קשישים.
כמו כן, נחקרו עובדים נוספים ונאספו ממצאים.

עובד סיעודי שהועסק בעבר בבית האבות נאות כיפת הזהב הבחין בהתעללות קשה בקשישים הנעשית במקום באופן שגרתי, והחליט לחשוף את המעשים. הוא פנה למשרד חקירות פרטי, וזה צייד אותו במצלמה נסתרת, שתיעדה התעללות הכוללת אלימות פיזית, השפלות והזנחה של הקשישים. 
 
הסיפור המזעזע נחשף אמש בחדשות ערוץ 2, ששידר כמה מן הסרטונים המתעדים את הנעשה במקום. אותו עובד סיפר כי לא יכול היה לשאת את הדברים שראה, ולכן החליט לשבור את קשר השתיקה. אחד העובדים המתעללים תועד כשהוא מאיים על אחד הקשישים במלים: "אם אתה הולך מחר לעובדת הסוציאלית, מחרתיים אני בא בלילה".
 
“לא ראיתי בעיניים, בכיתי", סיפר אותו עובד שיזם את החשיפה. "אלה אנשים שאני עובד איתם. לחיות לא עושים כאלה דברים".
 
מבית האבות "נאות כיפת הזהב" נמסר בתגובה לשאלת ערוץ 2: "הממצאים שהוצגו קשים ועגומים. עם קבלת המידע, הגשנו תלונה במשטרה נגד העובדים המדוברים, וזימנו אותם לשימוע. הקמנו ועדת בדיקה פנימית ופנינו למשרד הבריאות, שיערוך בדיקה עצמאית משלו. באישור משרד הבריאות נתחיל השבוע ברישות של בית החולים במצלמות, ובחדרים יותקנו מצלמות בכפוף לאישור המשפחות. מחר יזומנו כל עובדי בית האבות לשיחה על חומרת העניין. אנו מביעים צער עמוק על הממצאים. עדכנו את המשפחות, ובכוונתנו לעבוד מולן בתיאום ובשקיפות מלאה כדי שנוכל לתקן ולו חלק מהעוול שקרה".