המשטרה התירה הערב (ראשון) לפרסום כי במסגרת הפרשה הנחקרת על ידי מרחב איילון וימ"ר תל אביב, בנוגע להנחת המטענים ברכבם ובסביבת מגוריהם של מאיר שמיר, מרגלית צנעני ושחקן הכדורגל קובי מוסא ביום שישי האחרון, נחקרו העבריין אבנר הררי ואבישי בן דוד, וכן שניים נוספים. בפרשה נחקרו גם הקבלן יו"ר הפועל פתח תקווה לשעבר לשעבר דני לוי, וכן שלושה נוספים ובתום חקירתם שוחררו למעצר בית.



על פי המשטרה, לוי הגיע למשרדי הימ"ר ביום שישי אחרי הצהריים, מסר את גרסתו וצוות החקירה החליט לשחררו לביתו. במשטרה ביקשו לציין כי אל החוקרים זורם מידע רב כמעט מדי יום לגבי פרשיות, טענות, שמועות והערכות המתייחסים לאירועים, אולם אין נכון לשלב זה קצה חוט ממשי שמצביע על זהות מזמיני המטענים.



גורם במשטרה אישר את הדברים ואמר כי "יש כאן בליל שלם של מידע אולם אין שום דבר מוחשי, ולכן בעצם, לאחר שנגבתה גרסתו של לוי ולא נמצא בשלב זה דופי לכאורה, הוחלט לשחררו למעצר בית", וציין כי החקירה נמשכת. 



זירת פיצוץ המטען ברמת השרון. צילום: דוברות המשטרה
זירת פיצוץ המטען ברמת השרון. צילום: דוברות המשטרה



המחסל של העולם התחתון נעצר



כזכור, ביום שישי האחרון הצליחה המשטרה לעצור חוליית מניחי מטענים על חם, לאחר שניסו להטמין מטען סמוך לרכבו של שחקן הכדורגל קובי מוסא. סמוך לרכבו של מוסא עצרו הבלשים את אבישי בן דוד, צעיר בן 31 תושב ראשון לציון, בחשד שהטמין את המטען. לאחר מכן נעצר גם העבריין אבנר הררי. מעצר השניים הוארך בשבעה ימים.



הררי הכחיש את המיוחס לו במהלך הדיון על הארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. "יצאתי, תליתי את החליפה במשטרה סובלים מחוסר רייטינג. משעמם להם. הידיים שלי נקיות כמו משי. עוצרים אותי סתם על לא עוול בכפי. לא ביצעתי שום פשע".