מה הוא העונש שמגיע למי שלא אוסף את צרכיו של כלב? שרון (שם בדוי) הותקף פיזית על-ידי שוטר ונזקק לטיפול רפואי. בראיון לגבי גזית ב-103FM סיפר: "אני מתראיין בשם בדוי מפחד מהתנכלות של משטרת ישראל. ביום שישי האחרון ירדתי עם הכלבה שלי לטייל. היא רצתה לעשות את צרכיה. הגיע אלי פקח ואמר שצריך לאסוף את הצרכים. מעולם לא גידלתי כלב, זו כלבה של בת הזוג שלי. לא מיהרתי והרמתי. כשניגש אלי פקח, אמרתי לו שאני לא מודע לחוק ושאני אאסוף את הדברים. הוא הסביר לי שזה מאוחר מדי. היה מדובר בקנס והמצב הכלכלי שלי הוא על הפנים. ניסיתי להסביר את עצמי וסירבתי להזדהות בפניו. הפקח הזמין ניידת משטרה. הגיעו לשם שני שוטרים. השוטר דיבר איתי מתוך הרכב. אמרתי לו שאני לא שומע אותו. הוא כנראה חשב אני עושה ממנו צחוק".





"השוטר ירד אלי, ניגש אלי, נצמד אלי פיזית והתנהג בצורה אלימה", סיפר שרון. "גם בצורת הדיבור שלו וגם בצורה התוקפנית בה הוא תפס לי את הידיים. הוא ניתק לי שיחת טלפון עם בת-הזוג שלי, השכיב אותי על הרצפה ואזק אותי באזיקים. ובזמן שאני אזוק ושוכב על המדרכה הוא התחיל לבעוט לי בצלעות. כרגע יש לי סדקים בצלעות ונקע ביד. השוטרת שהייתה איתו צרחה שזה מספיק והוא עובר את הגבול. היא התנגדה לכל מה שקרה שם. וזה לא נגמר שם. הם לקחו אותי תחנת המשטרה בבת-ים וגם שם המשכתי לקבל מכות, ללא סיבה. לא התנגדתי למעצר, לא השתוללתי, לא תקפתי. פשוט קיבלתי מכות-רצח על לא עוול בכפי. נעצרתי ב-11 בבוקר ועד 17:00 הם לא היו מוכנים להזמין לי טיפול רפואי. רק ב-17:00 הזמינו לי אמבולנס כשאני סובל מכאבים נוראיים".



"הם הפכו את הדברים עלי וטענו שאני זה שתקפתי, שאני זה שהפרעתי לשוטר", המשיך שרון. "הם מעלילים עלילות שווא שלא היו ולא נבראו לעולם, על מנת להצדיק את מעשיהם. וזה לא הסתיים. אני סיימתי במעצר באבו-כביר. זה הזוי, אבל שילמתי את המחיר והעברתי שישי-שבת במעצר באבו-כביר, שגם שם סרבו לתת לי טיפול רפואי". גזית שאל את "שרון" האם הוא נראה אדם מאיים, ונענה: "אני בגובה 1.65, שוקל 60 ק"ג, אני כמעט חצי מגודלו של אותו השוטר".



עורכת דינו של שרון, טליה גרידיש, הוסיפה: "זה סיפור זוועתי, קפקאי והזוי. שוטר שאמון על אכיפת החוק התנהג כאחרון העבריינים. הכה אותו בצורה ברוטלית ושבר לו יד, לאזרח, על לא עוול בכפו. אחר כך הוא הוסיף חטא על פשע ועצר אותו בגין תקיפת שוטר. למזלנו בית המשפט ראה את התמונה המלאה ושחרר אותו במוצאי שבת. אנחנו נגיש תלונה למחלקה לחקירות שוטרים. נפעיל את כל מה שצריך כדי שהצדק ייצא לאור. אם אזרח היה שובר לאזרח אחר יד וסודק לו צלעות, הוא היה נעצר מיידית ומורחק בגלל מסוכנות. במקרה הזה מדובר בשוטר, והאזרח שהותקף נעצר ביום שישי בערב והואשם בתקיפת שוטר".



לדבריה, "זה לא יעלה על הדעת, להפעיל כוח בלתי סביר על אזרח. שום הצדקה. במקרה הזה לא הייתה שום סיבה. ארחיק לכת ואומר שגם אם הייתה פרובוקציה כלשהי זה לא יעלה על הדעת. מרשי היה אזוק ומנוטרל ועדיין השוטר המשיך לתקוף אותו בצורה ברוטלית. הוא לא נמלט, הוא לא תקף, ועדיין המשיך לקבל מכות".