לא מוותר על ערעורצ'רלי אזריה, אביו של החייל היורה אלאור אזריה הדגיש הבוקר (חמישי) בתוכנית החדשה של אילה חסון ב-103 FM כי הוא מתכוון לערער על פסק הדין. "אני מתכוון לערער וזה חד משמעי מבחינתי. אם הייתי רואה שיש צדק בכל הדברים האלה הייתי אומר 'בואו נגיע לעסקה ונסגור את הסיפור'. אבל זה ילד בן 20 שלא עשה דבר ופעל כמו כל לוחם בשטח, ו-90% מהעם יודע את זה". 





אזריה הדגיש כי הטענה לפיה בנו ירה במחבל 11 דקות לאחר תחילת האירוע היא לא נכונה: "מהרגע שאלאור החליט והרגיש את הסכנה המיידית והממשית, עם המחבל, הדם והצעקות שהיו שם זה לקח לו בדיוק דקה או שתי דקות כדי להגיע להחלטה". לדבריו, "להגיד 11 דקות זה להטעות את הציבור. הרבה מדברים על פלסטיני ולא על מחבל שזז, הילד לא חיכה 11 דקות אלא ירה ברגע שהוא הרגיש את הסכנה הממשית המיידית. ברקע גם היו הרבה דברים נוספים כמו התראות על פיגוע ייחודי שאמור היה להתבצע באותו יום". 


"פעל כמו כל לוחם". אלאור אזריה בבית הדין. צילום: ג'ים הולנדר, פול, פלאש 90
"פעל כמו כל לוחם". אלאור אזריה בבית הדין. צילום: ג'ים הולנדר, פול, פלאש 90

 

אביו של אלאור התייחס לגזר הדין של בנו, 18 חודשי מאסר בפועל, וטען כי "זה אולי עונש לא כבד לאנשים שביצעו עבירה אבל לנאשם חף מפשע זה עונש מאוד כבד גם לו וגם למשפחתו". צ'רלי אף הודה על התמיכה שקיבלה המשפחה ואמר: "למי שתומך בנו, שזה העם הנפלא, העם השפוי אני מודה לכל עם ישראל. זה דבר ששקה להאמין, אני מרגיש ש-90% מהעם איתנו. אני ורצה לחזק את ידיהם של חיילי צה"ל, כי המשפט של אלאור הוא לא רק שלו אלא של של כל חיילי צה"ל" 

אזריה התייחס לפרסומים על קרע בין המשפחה לאיש התקשורת שרון גל, שליווה את המשפחה ונמצא כעת בבית האח הגדול: "ראינו בטלוויזיה דברים שקריים לחלוטין, אף אחד לא התראיין בערוץ 2 או 10 על שרון גל, אף אחד לא אמר עליו כלום. קיבלתי מאות ואלפי שיחות. אני לא רואה טלוויזיה. אין לי צל של מושג למה אמרו שעזבתי את הבית. התקשורת מעוותת וממציאה דברים ואני לא מאמין לה. שרון גל הוא מלאך וכנראה כואב להרבה אנשים שעדיין יש אנשים כמוהו שעוזרים, באהבת חינם הוא תומך בנו מתחילת האירוע".