ענת הרמן רצתה למכור את המיטה הישנה שלה, אלא, שההובלה הסתיימה במותו של אחד מהמובילים ובחשבון שנשלח אליה ממכבי האש מבלי להתחשב בנסיבות המזרות. הסיפור מתחיל ב-31 לדצמבר, כאשר מוביל ופועל אפריקאי הגיעו כדי להוציא את המיטה מהבית. "הפועל נכנס לשירותים ואחרי רבע שעה המוביל ניגש לשאול אותו מה קורה", סיפרה היום (חמישי) בראיון לתכנית "הכל כלול" בערוץ 10, "שמענו משם קולות מוזרים והמוביל הצליח לפתוח את הדלת טיפה. אז ראינו שהבנאדם שרוע בין האסלה לדלת עם עיניים פקוחות ללא תזוזה וללא תגובה".



הרמן סיפרה כי הם הזעיקו את כוחות מד"א. "הם הגיעו עם כוחות כיבוי והצלה כנראה בשביל לפרוץ את הדלת. יחד איתם הגיעו גם צוותי משטרה וזק"א". היום, היא קיבלה דרישה לתשלום על פריצת הדלת. "שירותי כיבוי והצלה שלחו אליי דו"ח לתשלום בסך 651 ש"ח, אני חושבת שלא נכון לדרוש ממני תשלום כי אין לי קשר למוות שלו", הסבירה, "זו הרגשה איומה וחוויה מאוד קשה שאדם מת אצלך בבית, ואת לא יודעת עליו כלום".




היא שיתפה בתחושותיה לאחר האירוע: "קשה לעכל את הנסיבות, החברים שלי אמרו לי שזה חלק מסרט אימה ואני חושבת שכדאי לי לפנות לעזרה נפשית. כולי רעדתי, וגם עכשיו כשאני נזכרת בזה".



מהרשות הארצית לכבאות והצלה נמסר בתגובה: המוות המצער של העובד נקבע לאחר עזיבת צוות הכיבוי את הדירה. משהובא הדבר לידיעתנו על ידי הפונה באמצעותכם. מחוץ לשורות הדין נפעל לביטול אגרת תשלום.