תושב רחובות בן 36 המוכר למשטרה נרצח אמש ביריות על ידי מתנקש שהגיח לעברו בעת שפסע לבדו סמוך לביתו במרכז רחובות. הקורבן נפגע באורח קשה ופונה לבית החולים קפלן ברחובות, אולם כעבור זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. במשטרה מעריכים בסבירות גבוהה ביותר כי הרקע לרצח פלילי ועתה נבדק המניע שהוביל לרצח.



אל זירת האירוע ברחוב גלוסקין הוזעקו כוחות גדולים של משטרה מתחנת רחובות וממרחב שפלה ובמקביל לביצוע סריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר עקבותיו של חשוד אפשרי, החלו החוקרים באיסוף ראיות וממצאים מהזירה.



מעדויות שנגבו על ידי החוקרים, עולה החשד לפיו הקורבן הלך לבדו ברחוב, סמוך לביתו, כשאלמוני הגיח לעברו ומטווח קצר ירה מספר יריות לעבר פלג גופו העליון. הקורבן התמוטט אל הקרקע והיורה נמלט מהמקום. בשלב זה טרם הוברר כיצד הגיע היורה לזירה ובאיזו דרך נמלט מהמקום.



במשטרה מעריכים כי מדובר באירוע על רקע פלילי והמניע שלו ככל הנראה הינו סכסוך בין גורמים בארגוני הפשיעה במסגרת מאבקי כוח ברחובות והסביבה.


למעריב נודע כי מדובר בצעיר המשויך לארגון פשיעה דומיננטי באזור רחובות והשפלה וכעת בודקים אם אלו גורמים היה מצוי בסכסוך. כעת ישנו חשש מפעולות תגמול ובמשטרה עושים מאמץ למנוע הסלמה.