נעמה בוכריס, אשתו של אופק בוכריס, מח"ט גולני לשעבר שהואשם בביצוע עבירות מין, התראיינה לחדשות ערוץ 2 וסיפרה שהיא ממשיכה לעמוד לצד בעלה ומאמינה שהוא חף מפשע. "אם הייתי מבינה שאופק עשה משהו לא הייתי איתו עכשיו", אמרה.



שתי פקודות של אופק, קצינה וחיילת, התלוננו שביצע בהן עבירות מין כששירתו תחתיו. בסופו של דבר לאחר שבוכריס הכריז כי "ייצא לקרב חייו" להוכיח את חפותו, חתם על עסקת טיעון בה הודה בבעילה אסורה בהסכמה ולא באונס, העבירה בה הואשם בתחילה. עונשו הסתכם בהורדה בדרגה, ועורר סערה ציבורית. "עדיין זה תיק שאין בו הוכחות עובדתיות. זה תיק קלאסי של מילה מול מילה, והמילה שלה שווה יותר", טענה. 



נעמה סיפרה שבתחילת הפרשה הייתה כוונה "להלחם עד הסוף": "כשיצאנו לדרך אמרתי, עד הכלא! שיכניסו אותך לכלא, היום אני אומרת לעצמי, על מה? בשביל מי? אז שיגידו שבסוף הוא הודה, זה לא מעניין אותי בכלל. אני אומרת לו לך תגיד שגם רצחת אותה, שיעזבו אותך בשקט אחר כך. לך תגיד, תגיד משהו".



לדבריה, אופק חתם על עסקת בגלל שביקשה ממנו. "אמרתי לאופק, נראה לי שאין ברירה. אחד הדברים שכואבים לי, שקשה לי איתם מאוד מאוד, זה שאופק עושה את זה בשבילנו. זה כמעט ברמת הבקשה שלי. זאת לא הייתה בקשה מפורשת כי בסוף הוא צריך לקחת את זה על עצמו, אבל זה לגמרי שם".



בהמשך סיפרה על ההתמודדות עם הסערה שהציבורית שקמה בעקבות העונש: "לקחו בן אדם, עשו ממנו שק חבטות, סמרטוט רצפה, וכל הזמן צריך להזכיר לו מיהו באמת", היא מוסיפה. "לקחו בן אדם, רצחו אותו, רצחו אותו, בלי לקחת בחשבון שוואלה, יש מצב שהוא לא עשה כלום. אני מרגישה שהמדינה שלי מוקיעה אותי, את אופק. חוויה מאוד קשה".