איש העסקים רוני מאנה התראיין לערוץ 2 אמש (שישי )וסיפר על יחסיו  עם בני הזוג נתניהו, זאת לאחר שהיה מקורב אליהם במשך שנים, ולאור החקירות בהן ראש הממשלה בנימין נתניהו מעורב. "הייתי 24 שעות סביבם, הייתי שפוט. נתניהו היה שורץ אצלי בבית. טיפלתי בילדים שלו כמו בילדים שלי. הייתי חלק מכל העסק הזה של לבוא ולהגן עליהם. מי שמגן עליהם נשלח להגן עליהם ומכתיבים להם מה לומר. הם חייבים להגיד שהיא פסיכולוגית ילדים".



על דרישותיה של שרה סיפר: "צריך תמיד לרצות אותה. זו נתינה אינסופית. ביום ההולדת רכשנו עבורה צמיד, אנחנו ועוד שלושה אנשים - והיא לא הסתפקה בזה וביקשה שרשרת וגם עגילים, שזה יהיה סט. חזרנו וקנינו אותו לשביעות רצונה המלאה. זה עלה כמה אלפי שקלים". עוד הוסיף: "היא דורשת שהיא רוצה גם את זה וגם את זה. היא אוהבת לשתות, היא בטח אף פעם לא קנתה בקבוק יין. כל מה שמני נפתלי סיפר זו אמת לאמיתה. כל מי שנמצא איתם יודע שהם לא אוהבים לשלם. כשיושבים איתם תמיד משלמים עבורם, מגיע להם הכל. אם היא באה איתי להילטון צריך לתת לה אוכל הביתה לשישי-שבת". עוד הוסיף: "כל מה שנכתב ונאמר - הכל אמת לאמיתה. כולם יודעים ולאף אחד אין אומץ. כולם יודעים ושותקים".



מאנה סיפר כי תיווך בין שרה לבין עוזרת הבית ליליאן פרץ שתבעה פיצויים ממנה: "פרץ ביקשה 25 אלף שקל, קיבלתי טלפון עם צרחות איומות של שרה שהיא לא מוכנה לשלם. אם זה היה תלוי בביבי, הוא היה משלם - אבל זו היא שמחליטה". 



עוד טען מאנה כי בשנת 2009 בחר השר יעלון בנפתלי בנט לכהן כמנכ"ל המשרד למודיעין ואסטרטגיה, שהיה אז בתוך משרד ראש הממשלה, אלא ששרה התערבה במינוי: "מישהו מהעוזרים שלי צלצל אליי ואמר לי איך יכול להיות שבנט הולך להיות במשרד רה"מ, כי הוא שנוא נפשה של שרה. צלצלתי אליה, וחצי שעה אחרי זה הוא פוטר. בגלל שהיא לא רצתה אותו שם, הוא פוטר. ידענו שאסור לנו לדבר עם נפתלי ועם איילת שקד כי היינו נאמנים לשרה - וזו נאמנות עיוורת. אם שרה החליטה לא לדבר עם מישהו, לכולם אסור לדבר איתו. לביבי אסור להתקרב לאיילת שקד כי היא לא מרשה, היא נוסעת במטוס נפרד. זה בגלל שאיילת לא הייתה יס מנית של שרה".



היום צייץ רוני מאנה שיש בידיו חומרים נוספים על בני הזוג שהוא מעוניין לחשוף בהמשך: