המסורת ארוכת השנים של פורים גשום צפויה להישמר, לאחר השרב שיגיע ביום חמישי. כאשר ביום ראשון בשבוע הבא, צפויים גשמים לסירוגין בעיקר בצפון ובמרכז הארץ. אמנם לא יהיה סוער, אבל לחוגגים בפורים ובתהלוכות הססגוניות של  העדלאידע מומלץ לצאת גם עם מטריות. החזאי התורן בשירות המטאורולוגי בבית דגן, נחום יודוביץ מסר, כי מחר (רביעי), לאחר ערפילים שייתכנו בבוקר, יהיה מעונן חלקית ונאה, עם עלייה קלה בטמפרטורות.



ביום חמישי צפוי זינוק במידות החום ויהיה חם מהרגיל עד שרבי. החום הכבד יורגש בעיקר במישור החוף ובשפלה, ויישררו כ-30 מעלות. בהרים ינשבו רוחות ערות. ביום שישי תחול צניחה במידות החום והטמפרטורות ישובו להיות ממוצעות לעונה. בשפלה ובמישור החוף צפוייה ירידה חדה של כשמונה מעלות, ובירושלים צפוייה ירידה של שש מעלות - מ-24 ל-18. בשבת צפוייה ירידה נוספת בטמפרטורות, וייתכנו גשמים מקומיים בעיקר בצפון הארץ ואולי גם במרכזה.



בעקבות הערפילים: שדה דב צפוי להיסגר בשעות הבוקר



בשל התחזית לערפילים ותנאי ראות קשים, שדה דב בתל אביב צפוי להיסגר מחר בשעות הבוקר המוקדמות להמראות ונחיתות מטוסים. חברות ארקיע וישראייר הודיעו על שינויים בלוחות הזמנים והעברת טיסות לנמל התעופה בן גוריון. ארקיע הודיעה שטיסה 801 שאמורה להמריא ב-6:40 משדה דב, תמריא באותה שעה מנתב"ג. ההמראה של טיסה 803 משדה דב, נדחתה בשעה ותמריא בשעה 9:00. בנוסף, הוחלט על ביטולה של טיסה 811 שהיתה אמורה להמריא בשעה 11:00 מנתב"ג.



בארקיע הודיעו עוד שטיסה 830 תמריא מאילת בשעה 6:40 ותנחת בנתב"ג במקום בשדה דב. בנתב"ג ימתינו אוטובוסים שיעבירו את הנוסעים לשדה דב. טיסה 804 מאילת לשדה דב, שהיתה מתוכננת להמריא בשעה 8:30 נדחתה לשעה 10:25. גם ישראייר התארגנה מבעוד מועד, והעבירה את שתי הטיסות של מחר בבוקר משדה דב לנתב"ג והבהירה שהודעה על כך נמסרה לנוסעים.