המשטרה עצרה אתמול זמר מפורסם, בן 40 תושב ת"א בחשד שתקף את בת זוגו וחבט בפניה. על פי החשד, השניים יצאו לבלות ובמהלך הערב התגלע ביניהם ויכוח שלאחריו יצאה המתלוננת מהרכב ברחוב אבן גבירול. החשוד יצא אחריה וכאמור חבט בפניה. המשטרה עצרה את החשוד ופתחה בחקירה. בדיון שנערך היום (חמישי) בבית משפט השלום בת"א שוחרר הזמר בתנאים מגבילים. 



האירוע שהתרחש אתמול מצטרף למקרה אלים נוסף בו היה מעורב זמר אחר. לפני כשבועיים, אחרי שנדמה היה שהוא עושה דרכו חזרה לעולם המוזיקה, הזמר גילי ארגוב, בנו של אליל הזמר המזרחי זוהר ארגוב, נעצר בחשד לתקיפת בת זוגו. זאת לאחר שבת הזוג התקשרה למוקד החירום של המשטרה ודיווחה כי היא נתונה למצוקה לאחר שנכלאה בביתה וכי בוצעה בה פגיעה פיזית.



שוטרים שהגיעו למקום עצרו את ארגוב, ובמקביל גבו תלונה מבת זוגו, שטענה בפניהם כי "הוא שותה אלכוהול בכמויות ומאבד שליטה".



שופטת בית משפט השלום בראשון לציון ריבה שרון, שהחליטה להאריך את מעצרו של ארגוב, ציינה כי קיים חשד סביר למעורבותו בביצוע העבירות שייחסו לו. "בשולי הדברים, אציין כי מדובר בחשוד שיש לו הרשעה רלוונטית שהמאסר על תנאי בגינה הסתיים לא מכבר. יודגש עם זאת כי לא היה כדי להביא למסקנה אליה הגעתי לעניין המשך מעצרו של החשוד בתיק זה. ראיתי עם זאת לציינה כנתון רקע התומך בחשש מפני מסוכנותו".



"מקווה שלא ייבחן על פי הייחוס שלו". גילי ארגוב. צילום: ראובן קסטרו