ארבעה תושבי פתח תקווה, שני גברים ושתי נשים נעצרו במהלך הלילה (שני) בחשד שהילכו אימים  על אזרחית ערבייה, תושבת הצפון ובתה שעברו להתגורר לאחרונה  בפתח תקווה. לפני מספר שבועות עברה האישה ביחד עם בתה להתגורר ברחוב שאול המלך בפתח תקווה, אולם נוכחותה בשכונה לא הייתה לרוחם של חלק מהתושבים במקום.



אחד מהם, שאמו מתגוררת בסמיכות לדירה שבה התגוררה אותה תושבת הצפון, ניסה לפנות אליה כדי שתפנה את הדירה ותעזוב את העיר. משהבין שניסיונותיו כשלו החל לטענת המתלוננת להטריד אותה להציק לה ולאיים עליה.  בסוף השבוע שעבר נעצר החשוד והובא לבית המשפט שם שוחרר בתנאי הרחקה.



אלא שלטענת המתלוננת, שהגיעה אתמול בשעות הצהריים לתחנת המשטרה בעיר, מסכת האימים לא פסקה גם לאחר מעצרו של החשוד. לדבריה, אחרי שהגיעה לביתה, נכנסה לחדר הכביסה הבחינה בשרידים מפויחים כתוצאה מחפץ כלשהו שהושלך לעבר ביתה. חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה (מז"פ) שהגיעו למקום אספו את הממצאים מהם עולה כי מדובר בשרידי רימון הלם שהושלך לעבר דירתה של המתלוננת ככל הנראה על מנת להפחידה ולאיים עליה, במטרה שתעזוב את דירתה.


הפחיד אותה עם אופנוע 
 
לטענת המתלוננת עוד קודם לכן בעת שפסעה על מהדרכה ברחוב מגוריה, חלף על פניה רוחב אופנוע שטיפס על מדרכה בנסיעה מסוכנת וזאת במטרה להפחידה. בעקבות הפרטים שמסרה נעצרו אתמול בלילה כאמור ארבעה תושבי העיר, ביניהם החשוד שנעצר ימים אחדים  קודם לכן, אחד מחבריו, ושתיים ממקורביהם. הם חשודים במעורבות בניסיון לאיים להפחיד ולהלך אימים על הדיירת שאינה רצויה מבחינתם בשכונת מגוריהם.
כזכור בתקופה האחרונה התנהל מאבק ציבורי עיקש בפתח תקווה במטרה להרחיק ולפנות דירות מפוצלות בעיר שהושכרו בין היתר לנתינים זרים , פליטים מאריתריאה וסודן וכן לבני מיעוטים, חלקם, שוהים בלתי חוקיים (שבחים), שמהווים מטרד עבור חלק גדול מהתושבים בעיר. בעקבות אותה מחאה ישנם פעילי ציבור הטוענים כי מרכז העיר והשכונות הדרומיות הפכו מקום מקלט למגוריהם של בני מיעוטים, ויש בכך לשנות את תדמיתה של העיר כעיר בעלת צביון יהודי מסורתי דתי. 
 
אחד התושבים ציין "מסתמנת תופעה בעיר של בני מיעוטים, ביניהם שב"חים שמאכלסים דירות וזו הבעיה הקשה היום של פתח תקווה. בזה צריך לטפל לפני הכול, כי בכל זאת מדובר בעיר מרכזית במדינת ישראל, שהצביון שלה ברור וחד, והיא נושאת אופי מסורתי דתי.  מגורים מעורבים בשכונות יביאו להסלמה בעיר כמו פתח תקווה".