משפחתו של אברהים מחמוד מטר (25), שכוחות הביטחון מייחסים לו את הפיגוע בשער האריות בירושלים, היום בשעה 4:00 לפנות בוקר, מאשימים את שוטרי מג"ב ב"הוצאה להורג" של בן המשפחה, בעת שהיה בדרכו לתפילת שחרית במסגד אל-אקצה, ודורשים לחשוף את מה שהתרחש במקום באמצעות פרסום הסרטונים במצלמות האבטחה.
פשיטה על בית המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בשער האריותׁ(צילום: דוברות המשטרה)
 לדברי המשפחה, "עדי ראייה אמרו, כי אברהים היה מעוכב בנקודת המשטרה, ולאחר מכן הוצא ונורה למוות. זהו רצח בדם קר".
 על פי הדיווחים, כוחות הביטחון עצרו הבוקר ארבעה מבני משפחתו, וערכו חיפוש בבית המשפחה. לאחר מכן, הרסו כוחות הביטחון סוכת אבלים שהוקמה סמוך לבית המשפחה. הדוד איוב מטר אמר: "אחיינו היה תמיד מגיע לתפילה במסגד אל-אקצה כדי להתפלל תפילת שחרית, ואז חוזר לביתו וסועד עם סבתו. לא ידענו מה קרה, עד שהכוחות הגיעו לבית אחי מחמוד, ונכנסו אליו בצורה שהפחידה את כל מי שהיה בו. לאחר החיפוש וההרס, נעצרו הוריו, אחיו ודודו. לאחר מכן, הבית נסגר והמפתחות נלקחו".
 

לדבריו הדוד, "אנו מכחישים את הסיפור של המשטרה, שאברהים ביצע פיגוע דקירה. אנו עומדים על כך שהוא נרצח בדם קר, מאחר והוא היה מעוכב בנקודת המשטרה, ולאחר מכן הוצא משם ונורה למוות. אברהים לא היה שייך לאף פלג פלסטיני. מדובר בצעיר שקט וצנוע, אוהב את משפחתו ומסייע לאביו במסגרות".
עדי ראייה סיפרו לסוכנות הידיעות "מען", כי "מטר היה מעוכב בנקודת משטרת 'באב אל-אסבט' (נקודת האריות). הוא הוצא מתוך נקודת המשטרה על ידי שני שוטרים, ולאחר מכן הוא נורה למוות על ידם".