אירוע לא שכיח יקרה מחר בבית המשפט כאשר לדוכן העדים יעלה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על מנת להעיד במסגרת תביעת הדיבה נגד העיתונאי יגאל סרנה, אשר תקף אותו ואת רעייתו בעמוד הפייסבוק שלו. כזכור, סרנה טען כי שיירת ראש הממשלה נעצרה וראש הממשלה ירד מהרכב לאחר דין ודברים עם אישתו, שרה, אשר אילצה אותו לעבור לרכב אחר. הזוג הכחיש ותבע, ולאחר מספר דחיות, הם יתייצבו מחר באולם בית המשפט.



סרנה התראיין לבן כספית ואריה אלדד ב-103FM, וסיפר כי הוא לא חושש מהאירוע הנדיר בו ישתתף מחר: "השופט דחה את בקשתם לדחייה, ותבע מהם להתייצב מחר. להגיד לך שאני בטוח שהם יתייצבו? אני לא בטוח, לחתול תעלול יש לו הרבה תעלולים בשרוול, ויש לו עוד כמה כאלה בדרך. הם דוחים ואני מתעקש. אם הייתי חושב שאני לא דובר אמת, לא הייתי עושה את זה. בהחלט יש לי סיכוי במשפט". 

לאחר מכן התברר כי גם ראש השב"כ יתייצב על דוכן העדים: "אף אחד חוץ ממי שהיה ברכב לא יודע מה היה שם, אבל קחו לדוגמה את חקירת הצוללות, אם לא היית בצוללת, אתה לא יכול לחקור את זה? גם בשיירה יש דוחות ואפשר לבדוק את הדוחות. פרסמתי בפייסבוק מתוך מחשבה ששמעתי משהו שהוא אמת. יכול להיות שהשופט יבקש לפתוח את הדוחות של השיירה".


"הרעיון היה לתפוס אותי בפינה. אני מבקר בחריפות את ראש הממשלה גם בעיתון וגם בפייסבוק, והוא תפס אותי בפינה הכי לא מוגנת. צוקרברג לא מגן עלינו שם, והכל בתחום השתיקה".



מי מתחרט יותר, אתה על הפוסט או הם על התביעה?
"לפי רמת הדחיות, אני חש שהם מתחרטים יותר. אין לי הרבה מה להפסיד. ראש הממשלה מאוד לא מעוניין להגיע לבית משפט בזמן חקירות. לפי הצילומים וסידורי הביטחון, הוא עשה את הכל כדי שהוא לא יצולם בבית המשפט". 
 
אם ראש השב"כ לשעבר יישאל האם היה אירוע כזה ששיירה עצרה? 
"אין לי מושג מה הוא יגיד, אין לי מושג איך הוא יתנהג, בדרך עמימות כמו שהשב"כ מכיר או לא. 
לסיכום עקץ סרנה: "יש סידורי ביטחון, יש בדיקות, יש פול עיתונאי, יש הוראות לצילום במסדרון. זה ייערך באולם גדול. נתניהו יקבל חדר שימתין בו עד לעדותו. אולי הוא יוכל לקבל שיחה מטראמפ או פוטין באותו הזמן".