"ברור שאני תומכת בחנינה לאלאור אזריה", כך אמרה רעיית רה"מ שרה נתניהו, שהתייחסה לפרשת החייל היורה בראיון שישודר הערב (שלישי) בערוץ 20. "למה ילד, סליחה חייל שלנו צריך לשבת בכלא?", הוסיפה ושאלה נתניהו. "אני לא רוצה להיכנס לדברים פוליטיים אבל אני כן חושבת שהחיים של החיילים שלנו מאוד חשובים ומישהו שהוא חייל זה לא אותו דבר כמו מי שבא להרוג והוא מחבל, אני לא הייתי רוצה שהחיילים שלנו יצטרכו ללכת עם עורכי דין".



"אולי היה מבוהל?" אלאור אזריה. צילום: אבשלום ששוני
"אולי היה מבוהל?" אלאור אזריה. צילום: אבשלום ששוני



נתניהו התייחסה להיבטים השונים  של הפרשה, שמטלטלת את הציבור הישראלי בשנה האחרונה. "נורא כואב לי, גם בתור אמא אני לא רוצה לחוות דעות, אבל בסך הכל כואב לי. זה מאוד רגיש, כי מצד אחד צריך לשמור על החוק, ומצד שני אני מאמינה שצה"ל הוא הצבא הכי מוסרי בעולם, אין צבא יותר מוסרי משלנו", אמרה הגברת נתניהו.  רעיית ראש הממשלה הוסיפה כי "אני אומרת את זה בפה מלא ובראש זקוף. כשאני מברכת את החיילים הבודדים אני אומרת להם "ברוכים הבאים לצה"ל שהוא הצבא המוסרי ביותר בעולם". 


"זה ממש מפחיד, גם צריך לזכור שהם ממש ילדים בני 19- 18, לפעמים מבוהלים. לא יודעת אולי אלאור היה מבוהל. הם חיילים אבל הם הילדים שלנו שמגינים עלינו", סיכמה נתניהו.