בקשת עיקול כלפי שרון גל, הוגשה אתמול לבית משפט השלום בראשון לציון על ידי אדם בשם הדר דאר, הטוען כי גל חייב לו סכום של 250 אלף שקלים. הוא טוען כי גל לא החזיר לו את רבע מיליון השקלים שקיבל ממנו בשביל הסטרט אפ שלא יצא לפועל.



דוקטור אפי משה, מי שהיה שותפו של גל, סיפר היום (רביעי) בגלצ על האירועים שקדמו לתביעה. "אני ושרון הלכנו יחד דרך ארוכה, הכרתי אותו במיזם בנייה שהגעתי אליו כדי לרכוש לבת שלי דירה. זה היה לפני שהוא הפך להיות חבר כנסת", אמר משה, "לא היינו שותפים, כי החברה לא הוקמה והמיזם לא יצא לפועל". הוא ציין כי נוצרו ביניהם קשרים טובים - "ראיתי אדם חיובי, הגון ומקצועי, והוא הציע לי להקים מיזם משותף בשוק ההון. הכנו תוכנית עסקית ויצרנו קשר עם ברוקר גדול במדינה שהסכים לשתף פעולה ולהיות גם הוא חלק במיזם".



שרון גל. צילום: ינאי יחיאל



משה הסביר כי "בחודשים בספטמבר אוקטובר 2016, כשראינו שאנחנו צריכים כספים נוספים למיזם, פנינו למספר משקיעים, בהם הדר דאר - והדר הוא מכר ותיק שלי עוד מהיותו סמנכ"ל תנובה, שאני שימשתי בה יועץ כלכלי". לדברי משה, דאר הביע התעניינות ברכישת אחוזים מהמיזם. "הסברתי לו שהמיזם עדיין לא הוקם, אז הוא הציע שנחתום על הסכם נאמנות וכשהחברה תוקם אז שרון יעביר לו מניות", אמר, "הוא נתן לכל אחד מאיתנו 250 אלף שקל במטרה שנחזיק בנאמנות ולא ייעשה בו שימוש".



השותף לשעבר טען כי כאשר ראה בדצמבר 2016 שמכל מיני סיבות המיזם לא יוצא לפועל, הוא השיב לדאר את הכסף. "פניתי לשרון גל וביקשתי ממנו שיחזיר לו את הכסף, כי זה מה שסגרנו. הוא אמר לי תשמע יש לי קשיים כלכליים ואני אחזיר את, אבל הכסף ייקח זמן", הוסיף, "הדר דאר ניסה להשיג בחזרה את הכספים בצורה יפה אבל בסוף הגיע למצב שהיה צריך להגיש תביעה". הוא סיכם: "לא יודע אם הוא הלך לבית האח הגדול במטרה לזכות בכסף, אבל אם באמת זה המצב אז שירוויח את הכסף בכבוד, אני רק הייתי רוצה שאדם טוב לא ייפגע".