שוד אלים: גבר בן 65 נפצע באורח קשה ואישה בת 45 נפצעה באורח בינוני היום (שישי) בדירה בבת ים לאחר שעל פי החשד היו קורבנות לאירוע שוד. בתחנת המשטרה התקבל דיווח אודות בני זוג שפונו על ידי צוות מד"א לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהם במצב בינוני וקשה. את הדיווח למשטרה מסר צוות של מד"א עם הגעתו לדירה ברחוב הרצל בבת ים שם זיהה את הגבר ובת הזוג שלו כשעל גופם סימני אלימות קשים.



כוח משטרה במרחב איילון הגיע לדירה בה שרר אי סדר וגבה עדויות ראשונות. בת הזוג טענה כי בעת שישנו במיטתם הותקפו באכזריות על ידי פורצים שגנבו כסף ורכוש ונמלטו מהמקום. לטענת המתלוננת הסיבה למסירת הדיווח רק הבוקר נעוצה בעובדה שהיא ובן זוגה איבדו את הכרתם, כך לטענתה, בעקבות התקיפה האלימה.



"אירוע קשה"



פרמדיק של מד"א, קובי משיח, שטיפל בפצועים מסר: "כשהגענו לדירה שהייתה מבולגנת ראינו שני פצועים בהכרה שסובלים מחבלות קשות בפלג גופם העליון. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ לבית החולים איכילוב כשמצבם בינוני, קשה ויציב".



מהמשטרה נמסר כי "מדובר באירוע קשה ואלים במיוחד. אנו ננקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת למצות את הדין עם האחראים לאירוע החמור". במשטרה בודקים כעת האם ישנם עדים או שכנים ששמעו את המתרחש בדירת בני הזוג. עוד נבדק אם ישנן מצלמות אבטחה בסמיכות למקום שייתכן כי תיעדו את שהתרחש בעת מנוסתם של הפורצים או שיחשפו בפני החוקרים פרטים אחרים לגבי האירוע החמור.



ניידת טיפול נמרץ, ארכיון. צילום: נתי שוחט, פלאש 90
ניידת טיפול נמרץ, ארכיון. צילום: נתי שוחט, פלאש 90