למעלה מעשר שעות לאחר קריסת העגורן שהרס דירה ברחוב נווה יהושע ברמת גן, חולצו מתוכה שני החתולים ששרדו שעות ארוכות בין ההריסות. את שני החתולים גידלו ליזה ודניאל, סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב, שהתגוררו בשכירות בדירה. לאחר ששמעו על הקריסה וזיהו את הרחוב והבית, הם מיהרו לשוב לרמת גן – ליזה מאוניברסיטת תל אביב שם היא לומדת רפואת שיניים ודניאל, ממקום עבודתו החדש (במקביל ללימודיו) במפעל אינטל בחיפה.



"הבית נהרס, אבל מה עם החתולים?" שאלה בדאגה רבה ליזה וביקשה לוודא שהם שרדו את הקריסה וההרס. בשל סכנה בטיחותית, לא ניתן היה להיכנס לדירה, עד תום עבודות פינוי העגורן. הערב, לאחר שהתקבל האישור, נכנסו כבאים מתחנת רמת גן לדירה ואיתרו את החתולים בריאים ושלמים. הם חילצו את החתולים ללא פגע. "ההתרגשות של כולם היתה רבה", סיפר דובר תחנת הכבאות וההצלה ברמת גן, ניר שלום.



כזכור, מנוף קרס אתמול באתר בנייה ברחוב הירדן. חובשים ופראמדיקים העניקו במקום טיפול רפואי לפצוע במצב בינוני עד קשה ועוד פצוע במצב קל. הפצועים פונו לאחר מכן לבית החולים תל השומר. באירוע נוסף, פיגומים קרסו באתר בנייה ברחוב ההגנה, שם נפצע פועל באורח קל וטופל על ידי חובשים ופראמדיקים של מדא" העניקו לו טיפול רפואי ראשוני.