מסיבת פורים, שאירעה ביום שני לפני כשבוע, הפכה מהר מאוד לאירוע אלים, שכלל בתוכו מקרה גזענות קשה. שוטרי מרחב דן הוזמנו למסיבה אשר התרחשה באולמי דניאל בקרית אונו  ונהנו, בין היתר, גם ממסיבה שכללה הופעה של הזמר דודו אהרון. לקראת סוף הערב, קם שוטר מהמגזר הערבי והחל לשיר בערבית את "גשם גשם מטפטף". באותם הרגעים ביקש אותו השוטר מהדי.ג'יי שיר דבקה, וכל השוטרים הערבים, ביחד עם אחיהם לנשק היהודים רקדו בשמחה ואחווה. הפרסום הראשון של הפרשה נחשף בגלי צה"ל.



שני שוטרי יס"מ, ר' ו-ש', לא ממש אהבו את מה שהתרחש, הבחינו במה שקורה והחליטו לזרוק לעברו של השוטר הערבי פ', 3 כוסות זכוכית אשר התנפצו לידו וליד חבריו, כשבמזל לא נפצע אף אחד מהם. הדבר לא מצא חן בעיני אנשי האולם, אשר הופתעו שזו היינה התנהגות של שוטרים במשטרת ישראל. השוטר פ' ניגש לאחד השוטרים ר' ושאל אותו למה הוא זורק לעברו כוסות, בתגובה השוטר ר' דחף את פ' ואמר לו שיעוף מכאן. השוטר שהותקף לא הבין את פשר הדחיפה, ושאל בשנית מה קרה.



באותם הרגעים הגיע השוטר ש', חברו של ר', ונתן סטירה לשוטר פ' כמו אחרון העבריינים. שוטרים שהיו במקום הצליחו לעצור את ההתפתחות, אך גם על פי גרסת המשטרה, למקום הגיעו שוטרים אחרים שהצטרפו ל-ש' ו-ר' וביחד צעקו אמרות גזעניות כנגד השוטרים הערבים. פיקוד המרחב טרם גינה את העניין והשוטרים הערבים מוטרדים מכך וחושבים שנעשה להם כאן עוול והשפלה מכוונת מצד שוטרי היס"מ, והמפקד שלהם, ואף מפיקוד המרחב. אחד הגורמים המעורב אמר: "אנחנו בטוחים שאם העבירות האלו מבוצעות כלפי שוטר יהודי, הסנקציות והתגובה היו מיידיות. יש לציין שבעת האירוע לא נכח אף קצין מפיקוד המרחב ואף אחד מהם לא טרח להגיע ולעצור את הבלגן".



ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "אנו רואים בחומרה את הדברים והאירוע הובא לידיעת הפיקוד במחוז תל אביב. התנהגות זו לא מאפיינת את משטרת ישראל שחותרת באופן תדיר לתת שירות מיטבי לכלל אזרחי מדינת ישראל ופועלת לשילובם של בני ובנות כל העדות, הקהילות והדתות בשורות המשטרה. האירוע הועבר במיידית לטיפול של פיקוד המרחב והועבר באופן יזום לבדיקת מח״ש".