רוני מאנה, איש העסקים שבעבר היה מקורב לראש הממשלה נתניהו ולאשתו שרה, התראיין הבוקר (שלישי) ב-103FM וניסה לספק מבט מבפנים לנעשה בבית בבלפור, על סמך היכרותו עם הזוג, וזאת לאור מינויה של גאולה אבן סער למגישה במהדורת החדשות של התאגיד. 







"גאולה טרפה את הקלפים, זה לא יכול לעבור בשלום אצל הגברת מבלפור. היא אשתו של גדעון סער. ביחסים בין משפחת נתניהו למשפחת סער לא צריכים להיות משקעים, עצם העובדה שגדעון סער הכריז מועמדות וטען שהוא רוצה להחליף את בעלה בשלטון, היא מספיקה. הוא קיבל איקס במקום, ואף אחד לא רוצה לדבר. ככה זה עובד. ראיתי את המקרים האלה בשנים שהייתי מסתובב איתם. אני יודע בוודאות שמי שהרים את הראש, היה צריך להוריד אותו. בנוסף לזה, כמגישה, גאולה היא בחירה מצוינת וראויה, בעיני, כאחד שגדל עליה בחינוכית ובערוץ 1. לדעתי גאולה תגיש ואוי ואבוי אם מישהו ייתן יד להפלה שלה". 



עוד התייחס לאיומים לפרק את הממשלה: "לגבי הליכה לבחירות, אני מכיר את ביבי. ביבי לא היה עושה המון דברים לולא רעייתו. לא מעניין אותו גאולה, הוא מושפע מאוד מהבית. אתמול פגשתי שני שרים באיזה אירוע, ודיברנו, ואמרו לי: 'מה, עד כדי כך היא לא רוצה את גאולה אבן?" לא דברו איתי על ביבי אלא עליה. אמרתי להם, 'אתם אשמים, אתם יודעים הכל ולא מדברים'". יכול להיות שיש להליכה לבחירות סיבות אחרות, אבל בעיני זה מה שמטריף את הגברת. 



עוד ציין: "ביבי הפך להיות פוליטיקאי מאוד מאוד משופשף. הוא לא חושב מה טובת העם. הוא ואשתו עושים מה שטוב למשפחה. אם נתניהו הולך בכל הכח לבחירות, זאת צריכה להיות סיבה חזקה מאוד מטעם המשפחה ללכת לבחירות. יכול להיות שהתאגיד הוא רק תירוץ. לא מעניין אותו התאגיד, רק המשפחה. כשראיתי אותו נפגש עם העשירים הסינים אמרתי שיכול להיות שהוא מחבר את עצמו לאנשי עסקים שייפתחו דלתות אם לא יחזור למשרה. אני לא יודע מה יש בחקירות. אני מאחל לו בהצלחה, שייצא נקי. לפי דעתי, הכל שם מחושב. זה סוף מעשה במחשבה תחילה. ".