תיק התקיפה החמורה באולם האירועים "רגעים" הופך לתיק רצח. חמישה ימים לאחר שנפצע תושב ירושלים בן 63 באורח קשה לאחר שנדקר בפלג גופו העליון במהלך קטטה אלימה שפרצה בלילה של חמישי שעבר מחוץ לאולם האירועים שבו חגג בנו את חתונתו, נפטר אביו של החתן בבית החולים קפלן שם היה מאושפז והחקירה הפכה מתיק תקיפה חמורה לתיק רצח.



היום (שלישי) האריך בית משפט השלום בראשון לציון בשבעה ימים נוספים מעצרו של צעיר בן 18 בן דודה של הכלה החשוד במעורבות בפציעת אביו של החתן ובדיעבד בגרימת מותו.



כזכור מדובר בקטטה שנתגלעה בתוך אולם האירועים במהלך החתונה אשר גלשה לעבר רחוב סמוך בה נפצעו מדקירות ארבעה מאורחי החתונה וביניהם אביו של החתן בן 63 שפציעתו הוגדרה כקשה ביותר. כל זאת, כשמרבית המעורבים נמצאים תחת השפעת אלכוהול.




משטרה, ארכיון. צילום: אבשלום ששוני
משטרה, ארכיון. צילום: אבשלום ששוני




ארבעה חשודים נעצרו



המשטרה, שאספה את מצלמות האבטחה באולם וכן אספה ראיות בזירה לרבות דגימות DNA וטביעות אצבע עצרה לחקירה ארבעה חשודים ביניהם שני תושבי ירושלים ככל הנראה ממשפחתו של החתן בגילאי 25 ו - 30 ושני תושבי רחובות בגילאי 18 ו - 25. שלושה מהחשודים שוחררו לאחר סיום חקירתם אולם המשטרה הביאה להארכת מעצר את בן דודה של הכלה שכאמור מעצרו הוארך אתמול בשנית.



מהחקירה עלה כי בשעה 01:15 נמסר למד"א מרחב איילון על ארבעה פצועים מדקירות בקטטה שפרצה סמוך לאולם אירועים בצומת ביל"ו. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצועים טיפול רפואי ראשוני בזירה ופינו אותם לבית החולים קפלן ברחובות.



הפרמדיקים של מד"א, עידו דואק ואריאל פלאוט, שטיפלו בנפגעים סיפרו: "במקום הייתה המולה גדולה. דווח לנו על מספר פצועים מדקירות, ערכנו סריקה מהירה ואיתרנו 6 נפגעים, מהם 4 שנדקרו: גבר כבן 60 ששכב כשהוא מחוסר הכרה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו תוך המשך טיפול לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב. בנוסף ישב צעיר כבן 24 בהכרה מלאה כשהוא סובל מפצע דקירה בפלג גופו העליון ומצבו הוגדר בינוני".



עוד הוסיפו הפרמדיקים: "צעיר נוסף כבן 29 גם הוא היה בהכרה עם פצע דקירה בפלג גופו העליון. מצבו הוגדר קל, ופצוע נוסף במצב קל סבל מפצע דקירה בפנים".