התפתחות משמעותית בחקירת החשד לשוחד בתעשייה האווירית: הבוקר (רביעי) ביצעה המשטרה מעצרם של 10 חשודים נוספים בפרשה, וביניהם בנו של דמות ציבורית מוכרת. בין העצורים מספר בעלי תפקידים ונושאי משרה בתעשייה האווירית. חשוב להדגיש כי לגבי העצור שהינו בנו של דמות ציבורית מוכרת, המשטרה בודקת קשר בין מעורבתו בביצוע העבירות לכאורה לבין פעילותו הציבורית של אביו. 



במסגרת הפעילות שבוצעה הבוקר, נערכו חיפושים בבתי החשודים ובהתאם להתפתחות החקירה יובאו מי מהחשודים להארכת מעצרם, בהמשך היום, בבימ״ש השלום בראשל״צ.



המעצר היום מצטרף למעצרם של  14 עצורים נוספים בפרשה בשבוע שעבר. אתמול נחשף כי אחד מהעצורים הללו הוא אלי כהן,יו"ר ועד העובדים בתעשייה האווירית. אמש האריך שופט ביהמ"ש השלום בראשל"צ עמית מיכלס בחמישה ימים את מעצרו של כהן, וזאת אחרי שמצא אותו כמי שקשור למרבית העבירות באופן ישיר, ובכללן עבירות של הלבנת הון. 

בהחלטתו ציין השופט מיכלס כי כהן נקשר לכלל הפרשיות שנחקרו על ידי המשטרה ובהן בעניינן של חברות שונות וקשריהן עם התעשייה האווירית
ומכאן קמה עילת מעצר מהטעם של מסוכנות. "אני סבור שעל אף שהחקירה התקדמה בצורה ראויה לציון, בקצב מהיר ביותר, עדיין לא ניתן להורות על שחרורו של החשוד לחלופת מעצר נוכח פעולות החקירה הרבות שנותרו לביצוע", כתב השופט מיכלס בהחלטתו. 
 
באופן חריג למדי התיר השופט לכהן, בגלל נסיבות מצבו הרפואי להתקלח בביתו. כל זאת בתיאום המשטרה עם רעייתו ובליווי המשטרה.