מאזן שוויקי (50), נהג המשאית שהותקף על ידי שוטר יס"מ במזרח ירושלים, סיפר כי הוא סובל מקוצר נשימה בשל שברים בעצם החזה בשל תקיפתו. "הגעתי הבוקר לעבודה במשאית הנמצאת ליד משרד הפנים בשכונת וואדי ג'וז כמו תמיד", הוא סיפר. "הופתעתי כאשר אחד השוטרים ניגש אליי ושאל אותי 'למה פגעת ברכב שלי?'. סיפרתי לו שפגעתי ברכב ביום שלישי שעבר, ורציתי לדעת למי שייך הרכב כדי לסכם עמו איך אני מתקן אותו. במהלך השיחה, השוטר התחיל לקלל אותי ולכנות אותי במילים קשות, ואז נגח בי והתחיל להכות אותי בלי שום סיבה. כל זה, למרות שהודיתי שאני פגעתי לו ברכב". 

שוויקי הוסיף, כי "הוא התחיל להכות אותי וכאשר צעירים הגיעו כדי להרחיק אותו ממני, התחיל להכות גם אותם. לאחר מכן, הגיעו שניים מחבריו ליחידת המיוחדת והתחילו להכות אותנו". אחד הצעירים, אחמד טוויל (26) סיפר לסוכנות הידיעות "מען", כי "ניסיתי להפריד את השוטר ממאזן, אך הוא תקף גם אותי ופגע לי בעין". לדבריו, "הסרטון הציג חלק מהתקיפה של הפלסטינים, שכן שלושה אנשי יס"מ ומאבטחי משרד הפנים השתתפו גם הם בתקיפתנו, תוך שהם שולפים אקדחים ומאיימים עלינו".

נהג המשאית הפלסטיני סיפר, כי רכבו הפרטי של השוטר נפגע בחלק האחורי, והוא המתין עד שהבעלים יגיע אך איש לא הגיע. "הכל מתועד במצלמות האבטחה, ולכן הבנתי שבעל הרכב יגיע אליי וכך אמסור לו את הביטוח של המשאית", סיפר.