עם פטירתו אמש של שדר הספורט מאיר איינשטיין, חבריו, עמיתיו למקצוע ונבחרי ציבור נפרדו ממנו בכאב. "שמעתי בצער עמוק על פטירתו של מאיר איינשטיין - עיתונאי ספורט ופרשן מוערך, מאבות הספורט הישראלי. קולו יחסר לנו. יהי זכרו ברוך", כתב ראש הממשלה בנימין נתניהו ברשתות החברתיות. 

חבר הכנסת זוהיר בהלול ספד לאיינשטיין, חברו הקרוב: "אני חש שברון לב בלכתו של ידידי ורעי ושותפי לדרך, מאיר איינשטיין. מאיר הוא ללא ספק אחד מגדולי שדרי הספורט בכל הזמנים בתולדות מדינת ישראל. מעלותיו של מאיר היו כה רבות עד שהפך לאגדה בחייו. מעל הכל מבחינתי מאיר היה אדם מיוחד, ידיד אמת ובעיקר מקצוען מהזן הנדיר ביותר עד שהפך לפס הקול של מדינת ישראל". 


בהלול סיפר על איינשטיין כי "את הקריירה שלו הניעה תשוקתו לספורט. מאיר לא היה רק שדרן ספורט אלא גם עיתונאי, הוא השכיל לשלב לשידורי הספורט את תבונתו העיתונאית".

חבר הכנסת עפר שלח, יו"ר סיעת יש עתיד שעבד עם איינשטיין אמר כי "מאיר איינשטיין היה עמית וחבר, איש מקצוע לעילא ואיש משפחה למופת. הכרנו הרבה שנים, ועונה אחת, מצחיקה ומטורפת, שידרנו יחד את משחקי מכבי ת"א באירופה. מי שמכיר את ההוויה הזו, צוות שידור, יודע שאתה לומד להכיר את שותפך באופן אינטימי, ומאיר היה שותף אידאלי: ג'נטלמן, מקצוען מושלם, איש אציל ונעים הליכות".

 

חבר הכנסת נחמן שי הוסיף: "כואב מאוד. מאיר היה משדרי הספורט הבולטים בארץ, הכרתי אותו מעבודתנו ברשות והערכתי מאד את יכולותיו העיתונאיות. הוא קנה את לבי לאחרונה כאשר התייצב לפני הציבור ודיווח על מחלתו ועל חולשותיו הפיזיות. מעשים אלה קובעים אמות מידה ציבוריות חדשות. זה מוכיח אומץ ונחישות. כך אזכור אותו".

סגן השר איוב קרא אמר כי "מאיר איינשטיין השאיר את חותמו בספורט הישראלי והפך אותו למאתגר, לא פחות ממה שאלברט איינשטיין הוריש לעולם בתחום המדע. יהי זכרו ברוך".



איינשטיין הלך לעולמו אמש לאחר מאבק במחלה במערכת השרירים ממנה סבל והוא בן 65 במותו. ההודעה על פטירתו של איינשטיין, השדר המרכזי בערוצי הספורט של צ'רלטון שהגיש עד לאחרונה תוכנית ספורט ברדיו 103FM, נמסרה למשפחתו והותירה את עולם התקשורת הישראלי באבל. הוא השאיר אחריו אישה, שתי בנות - סיוון וסביון, ושני נכדים. 

אמש מנהלת הליגות לכדורגל מסרה כי היא מרכינה ראש עם לכתו איינשטיין: "היה פס הקול של הספורט בישראל במשך ארבעת העשורים האחרונים. במיוחד ראוי לציון המאבק שלו בחודשים האחרונים עם הפגיעה במערכת השרירים, שהיווה השראה לכולנו. מאיר לא ויתר והמשיך לשדר מביתו עד לאחרונה".