זוג קיבוצניקים מעמק יזרעאל הגיעו הבוקר (ראשון), לבית מפעל הפיס, לאחר שזכו בפרס השני בהגרלת הלוטו שנערכה בשבוע שעבר. האישה ששלחה את הטופס סיפרה כי היא נוהגת לבדוק את הטופס רק כשהיא נוסעת לעפולה. "ביום חמישי נסעתי לעפולה לסידורים ובדקתי את הטופס. המוכר בדוכן בישר לי שזכיתי במיליון וחצי שקלים", אמרה. היא הוסיפה: "חזרתי הביתה וסיפרתי לבעלי, כל הסופ"ש שמרנו את העניין בינינו והחלטנו היום בבוקר להגיע ולקחת את הפרס".



הזוכה סיפרה כי היא שמחה על הזכייה ומסתפקת בסכום הזה, גם הסכום שהיא משקיעה בכרטיס הוא קטן, 11.60 שקלים בלבד. לשאלה מה תעשה עם הכסף ענתה "אנחנו אוהבים לראות הצגות וסרטים, ועם סכום הזכייה נקנה מכונית, ולא נצטרך להמתין בתור בכדי לקבל את הרכב של הקיבוץ".



צילום ארכיון: קורינה קרן, פלאש 90



בתחילת החודש שכיר כבן 60 קטף את הפרס הראשון בהגרלה וזכה ב-24 מיליון שקלים, לאחר שמילא טופס דאבל לוטו בסכום של 64 שקלים. הזוכה, אשר עובד כשכיר במוסד ציבורי וחי כל חייו בשכירות, הגיע הבוקר (חמישי) למפעל הפיס לאסוף את הפרס.



הזוכה סיפר: "הבוקר לקחתי את העיתון של אתמול במטרה לבדוק את הטופס ולא האמנתי שזכיתי. שתיתי שתי כוסות קפה שחור כדי להירגע מההלם והחלטתי לא לספר לאיש על הזכייה כי לא הייתי בטוח". הוא הוסיף כי רק כשהגיע למחלקת הזכיות של מפעל הפיס וקיבל אישור סופי לכך שזה אכן הטופס הזוכה, "אז הבנתי שקיבלתי את משלוח המנות שלי לפורים".



המיליונר סיפר ציין כי עד היום, בגיל 60, לא הצליח להגיע להון עצמי בכדי לרכוש דירה. "היה לי חלום קבוע כל לילה, שאני קונה דירה וכעת אוכל להגשים את החלום". הוא סיפר מה יעשה בכסף שישאר לאחר שירכוש דירה: "אני מתכנן לעזור לילדי לקנות דירות, שלא יחיו כמוני כל החיים בשכירות. את שאר הכסף אשמור עד שאצא לגמלאות, כך אוכל להתקיים באופן מכובד יותר".