עוד יום קשה בכבישים: נהג רכב פרטי כבן 51 נהרג היום (שני) בתאונת דרכים עם משאית בכביש 4 בין צומת ניצן לצומת בית עזרא. צוות מד"א קבע את מותו של הנהג בתום חילוצו מן הרכב. ככל הנראה, הרכב הפרטי פגע במשאית שנסעה לפניו וכתוצאה מכך עף אל תעלה בצד הדרך. 


תאונה קטלנית בכביש 4

בוחני תאונות הדרכים של משטרת התנועה נמצאים בזירה והחלו בחקירת נסיבות התאונה.

פאראמדיקית מד"א נועה גידלין סיפרה: "היינו בדרכנו חזרה מבית החולים לתחנת מד"א כשנתקלנו בתאונת הדרכים הקשה. רכב פרטי נפגע קשה מאוד בחלקו הקדמי ומעוצמת התאונה הדרדר לתעלה. נהג הרכב, גבר כבן 51 נלכד במושב הנהג כשהוא מחוסר הכרה, תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו בשטח. נהג המשאית נבדק בשטח ולא נזקק לטיפול רפואי". 



מן המשטרה נמסר כי בעקבות התאונה, בכביש 4 לכיוון צפון פתוח בשלב הזה לתנועה נתיב אחד בלבד מתוך שניים וקיים עומס תנועה. ציבור הנהגים מתבקש לבחור בדרכים חלופיות.



בבית החולים גליל מערבי נקבע מותו של הולך רגל כבן 90 שנפגע ממשאית בחצר האחורית של המרכז המסחרי במעלות-תרשיחא. למרות מאמצי הרופאים, הם נאלצו לקבוע את מותו של הקשיש, שנפצע באורח קשה.

בתל אביב נפצעה קשה הולכת רגל בת 64 בתאונת פגע וברח ברחוב בן יהודה. היא נפגעה בעת שחצתה את הכביש ברחוב בן יהודה. על פי החשד, הרוכב השאיר את האופנוע בזירה ונמלט מהמקום. מאוחר יותר נתפס הנהג החשוד בפגיעה, נעצר ונלקח לחקירה.