עוד נמסר מהשר, כי "משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ימשיך לפעול ישירות ובאמצעות הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לקידום הבטיחות, במאבק בתאונות הדרכים".
"אז מה השתנה בשנים האחרונות?", שאל נאור וענה: "כאשר אנו בוחנים את שאר הפרמטרים אנו רואים את השבר הגדול בהשקעה של המדינה בבטיחות בדרכים. הכסף שהמדינה מעבירה קוצץ ביותר ממחצית הסכום מיעד של יותר מ-550 מיליון אל כ-250 מיליון. מעבר לכך ישנה בעיה שורשית יסודית ומהותית – אני טוען כי בפועל, במדינת ישראל אין כיום גורם אחד האחראי לבטיחות בדרכים הנושא באחריות כלפי הממשלה והציבור למאבק זה ותוצאותיו".
"כבוד השר לביטחון פנים", פנה נאור לשר גלעד ארדן שנכח בכנס, "חיי אדם מוטלים על הכף. מדינת ישראל יכולה וצריכה להיות מהמובילות בעולם בבטיחות בדרכים. אני פונה לראש הממשלה ולשרים, שבו יחד, רכזו כל המאמצים והיכולות שלכם למטרה הנעלה של הצלת חיים. אין ערך נשגב מזה. אנו באור ירוק נמשיך להיאבק למען כל אדם שחי בישראל כדי שלא יצטרף ל-33 אלף ההרוגים ומשפחותיהם".