"הבת שלי הייתה קורבן לאלימות קבוצתית", כך טוענת ל', אם לתלמידה בחטיבת הביניים "בן צבי" בפתח תקוה שהגישה אתמול תלונה במשטרה נגד הבנות. 
לדברי האם, עשר תלמידות מבית הספר השתתפו בהכאת בתה, שיצאה מהמקרה חבולה בפניה ובגופה. "הן סגרו את דלת הכיתה שלה, חנקו אותה, סטרו בפניה, דחפו אותה לקיר ומשכו את שערה בחוזקה", אומרת האם.
 
הסיבה להכאה נבעה לטענתה מכך ש"מישהי אמרה שהבת שלי אמרה לאחת הבנות שהיא זונה". לדבריה, היו סימנים מוקדמים לתגרה, בהם מסרון שקיבל ידיד של התלמידה ובו נכתב "החברה שלך הולכת לחטוף מחר".
 

בעקבות מקרה האלימות הקשה הגישה האם תלונה במשטרה. לדבריה, השוטרת הייתה מזועזעת מהמקרה. גם המורה של התלמידה לא הקלה ראש במקרה. "אני כועסת על הבת שלך שלא באה להגיד לפני המקרה", היא אמרה והוסיפה: "היא יכלה לחסוך את כל מה שהיה היום". 
 
לדברי המורה, "בלי ההורים הבנות האלה לא נכנסות לבית הספר. הן יגיעו עם ההורים לבירור וילכו איתן הביתה".
 
מי שלטענת האם לא התייחסה כראוי היא המנהלת, שלדבריה אמרה כי "אני לא אוהבת שהורים באים לכאן. אני צריכה ללכת עכשיו להרמת כוסית. אחר כך אני אדבר אתך". 

מנהלת בית הספר, מלכה פורמן, מסרה בתגובה: "האירוע התרחש לאחר מסכת הכפשות בין הבנות. הצוות החינוכי הגיע מידית למקום האירוע ופעל בהתאם לחוזר מנכ"ל. האם אינה מדייקת בדבריה, מאשימה את בית הספר לשווא ובוחרת להטיל דופי בעבודתנו החינוכית".
 
מעיריית פתח תקוה לא נמסרה תגובה.