לקראת חגיגות יום העצמאות הקליט הנשיא ראובן (רובי) ריבלין את חלקו ב"מקהלה האינטרנטית" שתבצע השנה את השיר "נתתי לה חיי" של להקת "כוורת" יחד עם דני סנדרסון, גידי גוב, אפרים שמיר ואלון אולארצ'יק. זו השנה השלישית בה מזמין הנשיא את אזרחי ישראל לקחת חלק בחגיגות יום העצמאות בבית הנשיא, ולהקליט חלק בשיר שכל שנה מבוצע על ידי המקהלה האינטרנטית הגדולה ביותר במדינה, במיזם מיוחד.

במסגרת המקהלה, יוכל כל אדם השנה להקליט באמצעות אפליקציה ייעודית חלק מהשיר. הפניה מעמוד הפייסבוק של הנשיא מנחה את המשתמשים עד לקבלת ההקלטה. עריכה מיוחדת שתתבצע מקטעי השירה של אזרחי המדינה תיצור מקהלה מגוונת של שלל הקולות השרים יחד.




לכבוד חגיגות יום העצמאות הוקדשה האפליקציה לטובת הקלטת השיר "נתתי לה חיי". בשנים הקודמות ביצעה המקהלה האינטרנטית את השיר "אהבתיה" יחד עם שלמה ארצי ואת השיר "שלום לך ארץ נהדרת" עם יהורם גאון.

הנשיא ודני סנדרסון, גידי גוב, אפרים שמיר ואלון אולארצ'יק הקליטו את חלקם אשר ישולב אף הוא בהפקה הרחבה עם מגוון הקולות. התוצאה הסופית תיחשף ביום העצמאות במשדר החגיגי "כל ישראל מירושלים" אשר יועבר בשידור חי מבית הנשיא בירושלים. צפו בהקלטת השיר.

מצורף קישור להורדת האפליקציה