יממה אחרי הרצח המזעזע אתמול בטבריה, שוחחה הבוקר (חמישי) אילה חסון בתוכניתה ב-103FM עם יפית טרבלסי ובעלה נפתלי, שהכירו את הנרצחת ובעלה לשעבר. יפית, שעבדה עם הקורבן, סיפרה כי היא היתה אישה מאוד אצילית, ענווה. "כל יום נכנסנו יחד בשערי המעון ויצאתי איתה כמה פעמים לשוחח איתה, אבל לא כל כך על דברים אישיים", אמרה. היא הוסיפה כי היא היתה חוזרת בתשובה, בת יחידה והוא היה גר.  





מישהו שמע ממנה במעון שהיא פוחדת ממנו?
"היא הייתה אישה מאוד עדינה, סגורה. היא לא הייתה אחת שמספרת על החיים האישיים שלה. היו לה כמה חברות קרובות אליה ששמעו שלא כל כך טוב לה בחיים האישיים שלה. אחרי כמה חודשים הוא החליט שהגיור שלו לא נכון, הוא לא יהודי והוא עדיין גוי. הם התגרשו לפני שבועיים מאז היא אמרה לאחת החברות שלה שהיא פוחדת שהוא יזיק לה או יפגע בה".



נפתלי טרבלסי, העובד ככתב צפון של רדיו קול רגע, סיפר כי הכיר את החשוד ברצח "שלום שלום". לדבריו, "הוא שאל אותי כמה דברים - מה יש בטבריה, כל מיני דברים שהוא רצה להגיע אליהם".



הוא סיפר כי הגיע לזירת הרצח וראה מחזה מזעזע. "אי אפשר להגדיר בדיוק איך זה היה... אני באתי בשניות שכבר כיסו את הגופה והכניסו אותו לניידת. הוא היה רועד כולו. עדי ראיה ניסו לשאול אותו מה אתה עושה, הוא אמר 'עמלק, עמלק, משיח, משיח' משפטים לא מובנים".



הוא נראה נורמטיבי?


"כן אבל בתקופה האחרונה, כשאני ראיתי אותו, הוא היה ממלמל כל מיני מילים לא מובנות. הוא היה בטיפול ושוחרר רק בימים האחרונים. לפני כמה ימים הוא שוחרר. את הגט הוא קיבל לפני שבועיים, גרוש טרי".



לא היו להם ילדים למרות שהיו נשואים עשר שנים?
יפית: נכון. לא ידענו מה התחולל בתוך החיים שלהם. היא אישה מדהימה, אני רוצה לציין לשבחה, אישה אצילית. אני בטוחה שנשמתה בגן עדן. כולנו מזועזעים, לא ישנו בלילות. זה היה פשוט מזעזע, זה פשוט לא נתפס בראש בריא של בן אדם בריא מעשה כזה".