"אתם בכיסאות ואנחנו השלטון" זוהי אחת התגובות של פעיל לבנוני שמחה על פטרולם הלילי של עשרות רעולי פנים של חיזבאללה שתועדו בלילה בין שישי לשבת, כאשר הם מבצעים מעצרים של סוחרי סמים בבירה ביירות. התמונות של החמושים ורעולי הפנים בדאחייה שבדרום ביירות, הביאו לגל של חרדות וכעס בקרב הלבנונים שתהו לאן נעלם הצבא וכוחות הביטחון של המדינה.

שעות לאחר מכן התברר שמדובר ברעולי פנים שהם "כוחות הביטחון החברתי של חיזבאללה" שסיירו ברחובות על מנת להביא למעצרם של סוחרים ונרקומנים  וכן מי שפוגע בביטחון באזור זה, וזאת בתום ישיבה בין הנהגת החיזבאללה מצד אחד ותנועת אמל השיעית מצד שני. 
תושבים באזור בורג' אל-בראג'נה אף פרסמו כרוז ובו הם מודים "לגיבורים שהגיע לשכונה" כדי להביא לתחושת ביטחון. "אנחנו איתכם עד שנביא לסילוק כל הפוגעים בביטחון של בנינו". אולם לא כולם בירכו על תמונות הללו, שהתפרסמו ברשתות החברתיות. פעילים בלבנון היו חלוקים בין מברכים לבין מתנגדים תוך שהם מדגישים כי מדובר בפגיעה בכבדו של מנגנוני הביטחון של המדינה. רבים תקפו את הנשיא מישל און שהבטיח לתושבי לבנון "תקופה חדשה ומדינה חדשה" בנוסף הם תקפו את שר הפנים ניהד משנוק וגם את שר ההגנה יעקוב צראפ והטילו עליהם את האשמה של התופעה הביטחונית הבלתי רשמית הזו. 
פארס סעיד, המתאם של ארגון "ה-14 למרץ", המתנגד לנוכחות חיזבאלה בלבנון, אמר כי "ההתפרסות של אנשי חיזבאללה כשהם רעולי פנים בדאחיה, מנוגדת לחוק ולחוקה ואינו מקובלת כלל וכלל". העיתונאי נדים קטיש כתב: "על סוחרי הסמים להגן עלינו מפני סוחרי ירושלים, הסחר בירושלים הוא מסוכן יותר". 

יש כאלו שהשוו בין הפעילות של חיזבאללה לבין ארגון הבסיג' האיראני הבלתי רשמי שהוקם כדי לטפל בתופעות של פגיעה בביטחון החברתי באיראן. העיתונאית נסרין מרעב אמרה כי "כנראה שחיזבאללה מושפעים מצבי הנינג'ה". 
במקביל יש כאלו שהגנו על חיזבאללה וציינו כי הוא מנקה את האזור מסוחרי הסמים באזורים שהמדינה לא יכלה להיכנס אליהם. "כאשר המדינה מוותרת על אחריותה אז המכובדים נכנסים לתמונה", צייץ קארים שרור, עיתונאי בביירות.