ראש ארגון הפשע עמיר מולנר החליט לייצג את עצמו בדיון בנוגע לכתב אישום על הכשלת שוטר בתפקידו, והתייצב ביום חמישי האחרון בבית משפט השלום בתל אביב מול חוקרי המשטרה. במסגרת תכניתם ב- 103FM שוחחו דרור רפאל וספי עובדיה עם כתב הפלילים בוקי נאה על הפרשה. נאה סיפר על הנסיבות שהובילו למעמד החריג: "המשטרה טוענת בכתב האישום כי הם דפקו למולנר בדלת כמה שעות והוא לא פתח. הם נאלצו לפרוץ את הדלת ובמונח מקצועי נאלצו 'להטריד את היעד'".



לדברי נאה, "בדרך כלל לא מגישים על דבר כזה כתב אישום אבל כשזה יעד משטרתי, על כל סכין לקילוף תפוחים מגישים כתב אישום. הוא טוען שכשבאו לעשות לו חיפוש לקחו לו את המחשב עם מצלמות האבטחה אבל היה לו גיבוי בענן. לפי מה שנראה בגיבוי, המשטרה דפקה רק פעמיים ואז כיסתה את עינית המצלמה. לאחר כ- 5 דקות הם פרצו את הדלת". 
 
נאה הביע את דעתו על החלטתו של מולנר לייצג את עצמו: "אני מניח שהוא התייעץ עם עורכי הדין הטובים ביותר בישראל. הוא אגב רוצה לייצג את עצמו לבד ולעשות להם בית ספר לבד". 
כנשאל בוקי על טענות נוספות שהעלה מולנר במהלך המשפט, סיפר: "היום הוא טוען שבאו לסחוט ממנו כסף. לדבריו בעת שדפקו הוא ישן עד מאוחר כי הלך לישון מאוחר בלילה. הוא לא התעורר לדפיקות המשטרה. לדברי מולנר הוא חשב שהשוטרים הם שליחים של ערן מלכה, קצין משטרה לשעבר שבאו לסחוט אותו. לטענתו כמה חודשים לפני זה מלכה שלח לו שליח שאמר שאם ייתן לו כסף יפסיקו להטרידו. מולנר חשב שהמשטרה הם שליחים של ערן מלכה. לכן הוא רוצה שערן מלכה יבוא ויעמוד על דוכן הנחקרים וייחקר".
 

"בפרשה הקודמת הוא יצא זכאי", הוסיף בוקי, "הפעם הוא רוצה לעשות בית ספר ולהוריד את ערן מלכה על הבמה. להגיד לו שהוא גנב וסוחט. זכותו של מולנר מבחינת נאשם לשאול אותו מה שהוא רוצה על הדוכן".
 
עריכה: מיכל גור