אלאור אזריה יצא אתמול לחופשה מהמעצר הפתוח בו הוא נמצא, לכבוד חג הפסח. פוסט שהעלה דובר המשפחה, שרון גל, מראה את סמל אזריה, כשאת פניו מאתר זקן שחור, כותב אות בספר תנ"ך בערב החג. 
"רגע לפני פסח, אלאור כותב אות בספר התורה למען אחדות עם ישראל. נתפלל שבזכות האות ח׳ שכתב, ייצא בקרוב הלוחם המצטיין, אח שלנו - לחירות. מוזמנים לכתוב לו כאן. חג שמח וכשר, אוהב אתכם!", כתב. 

כזכור, אזריה שוחרר אתמול מהמעצר הפתוח בו הוא שוהה מאז ירה למוות במחבל מנוטרל בתל רומידה בחברון. גם בשנה שעברה שוחרר אזריה ממעצרו לרגל החג ושב לבסיסו בצאתו.

צ'רלי אזריה, אביו של החייל, אמר עם שחרורו אז: "תודה רבה על התמיכה, תודה רבה לשופטים שנתנו לו לעשות את החג בבית, בעזרת השם, כשכל העניין הזה יסתיים ואנחנו נחזור להיות משפחה רגילה, אנחנו אוהבי המדינה ולא אויביה, חג שמח לכל עם ישראל". 

כזכור, אלאור אזריה נעצר לאחר שירה במחבל מנוטרל שביצע פיגוע דקירה במחסום תל רומידה בחברון והורשע בהריגה. על אזריה הושתה שנת מאסר וחצי, אך ביצוע גזר הדין נדחה עד שמיעת ערעורו. אזריה זכה מאז פרסום המקרה לתמיכה ציבורית רחבה בישראל, שנובעת מכך מכך שציבורים רבים רואים בו כחייל שהגן על חבריו, שייתכן וביצע טעות, אך לא צריך להיענש במאסר על כך.