הסערה סביב הטור שכתב יוסי קליין ב'הארץ' מסרבת לדעוך: שרת המשפטים איילת שקד סיפרה בחשבון הטוויטר שלה על סמס שקיבלה מחגית ריין, אמו של רס"ן בנייה ריין ז"ל שנהרג במלחמת לבנון השנייה. "לא מכירה את הכתב הגזען מעיתון הארץ, אם את מכירה אותו מסרי לו בשמי שהבן שלי רס"ן בניה ריין מתנחל.. נהרג על ידי החיזבאללה, כשהתנדב למלחמה להציל את תושבי הגליל וכל עם ישראל כולל אותו, כדי שיוכל להמשיך להיות עיתונאי...", נכתב בהודעה.

שר הביטחון ויו״ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, התייחס בדף הפייסבוק שלו לסערת המאמר בעיתון הארץ וכתב: "אני קורא לכל אזרחי ישראל להפסיק לרכוש ולהפסיק לקרוא את עיתון הארץ באופן מיידי. עיתון הארץ הפך כבר מזמן לפלטפורמה הנותנת ביטוי נרחב לעמדותיהם של שונאי ישראל, אך פרסום מאמרו של יוסי קליין, עיתונאי מתוסכל וחסר-חשיבות שנכשל גם כעורך, חצה את כל הקווים האדומים".

הוא הוסיף כי "קליין משתלח בבוטות ומסית נגד הציבור הדתי-לאומי, ציבור נהדר ומשובח שתורם לחוסנה ולביטחונה של מדינת ישראל יותר ממה שקליין וחבריו בהארץ יתרמו אי-פעם. העובדה שמערכת הארץ החליטה לפרסם את המאמר מוכיחה כי העיתון איבד כל כיוון וכי שנאתם העצמית של אנשי הארץ כלפי כל-דבר ישראלי ויהודי העבירה אותם על דעתם לחלוטין".
כזכור, במאמר שעורר סערה גדולה נכתב: "הדתיים הלאומיים מסוכנים. מסוכנים יותר מהחיזבאללה, יותר מנהגים דורסים וילדות עם מספריים. את הערבים אפשר לנטרל, אותם לא. מה הם רוצים? להשתלט על המדינה ולנקות אותה מערבים. אם תשאלו, הם יכחישו. הם יודעים, שמוקדם מדי להיות כה גלויים. אל תאמינו להכחשות שלהם".