גופותיהם של שניים מתוך שלושת הנעדרים שנעלמו בכנרת בשבוע שעבר, לירון כראדי (17) ונחמן איטח (21) אותרו אתמול. השר לביטחון פנים גלעד ארדן שהחיפושים המשטרתיים היו תחת תחום אחריותו אמר לאחר שקיבל דיווח על הימצאם: "יחד עם שמחת החג זה היה גם ערב עצוב שבו נמצאו גופותיהם של לירון כראדי ונחמן איטח ז״ל. צר לי מאד שכך הסתיימו החיפושים . תנחומי הכנים למשפחות". 

קרוביהם של הנעדרים שנמצאו, התקשו להשלים עם הבשורות הקשות. חברתו של נחמן איטח כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "נחמן שלי, כל התפילות, הקבלות, הן לא הלכו ריקם, מצאו את הגופה שלך, זיהו אותה. מלאך קטן שלי, לא הגיע לך לסיים ככה. מתחננת שתחזור, תחזור לחייך, תחזור לחבק אותי כשאתה לא מרגיש טוב לי, תחזור להרקיד אותי גם כשלא בא לי. לאן הלכת לי?"



חיפוש אחר נעדרים בכנרת, צילום: דוברות המשטרה



היום (שלישי) יימשכו החיפושים אחרי הנעדר השלישי איתמר אוחנה. קפטן מנחם לב שהוביל עם ספינת הדייג הקיבוץ את הסונר לאיתור שניים משלושת הנעדרים ציין: "המשימה טרם הושלמה אנחנו עושים מאמצים וממשיכים בחיפושים אחר הנעדר השלישי זו המטרה שלנו ואנו פועלים סביב השעון עם ספינת הדייג של קיבוץ עין גב וחייל הים שנרתם למשימה".



מהמשטרה נמסר לאחר מציאת גופות הנעדרים כי זה היה הליך ארוך שימשיך בימים הקרובים עד למציאת הנעדר השלישי", אמר גורם משטרתי בכיר ממטה החיפושים של המחוז הצפוני.  "העובדה שהגופות נמצאו בתוך התיחום שסומן באמצעות ממצאי החקירה המורכבת, מוכיחה שסדר הפעולות לניהול החיפושים התבצע בצורה מיטבית", מסרו בנוסף מהמשטרה.