נמשך המצעד בלהב 433 בעניין חקירותהמתנהלות נגד ראש הממשלה, בנימן נתניהו, בפרשה 1000, פרשת המתנות, ובפרשה 2000 שעניינה "ישראל היום". בימים האחרונים מסר המיליארדר נתן מיליקובסקי עדות פתוחה בפרשה המכונה 1000 הקשורה לראש הממשלה.



כזכור, במסגרת אותה פרשה נחקר איש העסקים ארנון מילצ'ן וכן נגבו עדויות מגורמים נוספים, עד כה לא הצליחו חוקרי הפרשה לגבות עדות ולחקור את המיליארדר ג'יימס פאקר. יצוין כי המיליארדר מיליקובסקי הינו בן משפחתו של נתניהו שעל פי הנטען במהלך החקירה עלה כי הוא זה שתמך כספית בנתניהו וזאת כהמשך ישיר לכאורה לתמיכה שהעביר אביו של מיליקובסקי מתתיהו לאביו של ראש הממשלה, בן ציון נתניהו.



מדובר במיליארדר שמחזיק ברשותו עסקים בינלאומיים, במסחר בפלדה ובין היתר לצרכי ספנות, מה שעלול לקשור אותו גם לפרשה הקשורה לצוללות. יצוין כי עורך דינו של נתניהו דוד שמרון מצוי גם הוא בקשר עם משפחת מילקובסקי. מסירת העדות בשלב זה מקדמת את החקירה לפחות בפרשת 1000 ונראה כי לא יהיה מנוס מחקירה נוספת של ראש הממשלה.



 דוד שמרון. צילום: תומר נויברג, פלאש 90
דוד שמרון. צילום: תומר נויברג, פלאש 90



ממשפחת נתניהו נמסר בתגובה: "הכל עורבא פרח והבל הבלים. בן דודו של ראש הממשלה מסייע לו כבר עשרות שנים והדבר מותר, מוכר וחוקי. ובאשר לפרשת הצוללות, הניסיון להדביק את ראש הממשלה לפרשה זו הוא מופרך ופאתטי. אנו חוזרים ואומרים: לא היה כלום ולא יהיה כלום".