שמונה חודשים אחרי שמצא בנו בן ה-17 את מותו בנסיבות מפתיעות, וכחודש וחצי אחרי שנעצר בחשד להדחת בנו לשימוש בסמים מסוג אדולן ובנשיאת אחריות בגרימת מותו, נמצאה היום (שבת) לפני הצהריים גופתו של האב החשוד במעשים בדירתו בנתניה. הגופה, שנמצאה לאחר שאחד מחבריו גילה אותה והזעיק את המשטרה, נשלחה לנתיחה שלאחר המוות במכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לקבוע את סיבת המוות. במשטרה ציינו כי לא נמצאו עליה סימני אלימות.



כזכור, לפני כחמישה שבועות נעצר האב בן ה-39 בחשד ששידל את בנו לשימוש בסמים וכן בחשד לעבירת המתה. כעת מתברר כי מאז שנמצאה גופתו של בנו הקטין, בספטמבר 2016, המשיכה המשטרה בחקירה לבירור נסיבות המוות. לפני כחמישה שבועות הגיעה לידי החוקרים חוות דעת סופית שקבעה כי מותו של הבן לא נגרם מנסיבות טבעיות, אלא משימוש יתר באדולן וכן מעירוב הסם עם ריטלין. בעקבות חוות הדעת נעצר האב לחקירה במהלכה הכחיש את החשדות שיוחסו לו.



ריטלין. לפי החשד האב שידל את בנו לערבב בין הסם אדולן וריטלין. צילום: CC BY SA 3.0
ריטלין. לפי החשד האב שידל את בנו לערבב בין הסם אדולן וריטלין. צילום: CC BY SA 3.0



ראוי לציין כי האב שנעצר הוכר כאדם שמכור לסמים, ולכן מיהרו במשטרה לקשור את אירוע אליו. למעשה, האב נחשד ששידל את בנו להשתמש בסמים בבית סבתו וסבו שבו גם הוא מתגורר. בדמו של הבן נמצאה כמות של 2000 מ"ג אדולן, כמות הגבוהה פי חמישה מהמקסימום המוכר בדמו של נרקומן. החשד לגבי נסיבות מותו של הבן עלה מיד אחרי מציאת גופתו שכן הוא היה ספורטאי עד שהחל לצרוך סמים, לדברי חבריו.



האם, שמיד לאחר מות הבן ייחסה לאביו את שידולו לשימוש בסמים, טענה לאחר מעצרו של האב לפני כחמישה שבועות כי היא "מקווה שהדין ימוצה עמו עד תום והוא ייכנס לכלא ל-20 השנים הקרובות לפחות".