מעצרו של יעקב פליסיאן, שעצור בחשד שהשליך בקבוק תבערה לעבר ביתו של אחיו חגי ובתקיפת אחותו הודיה, הוארך היום (שלישי) בבית המשפט השלום בתל אביב. בעוד שאחיהם נשאר במעצר, חגי ויהודה פליסיאן שוחררו לאחר שנעצרו השבוע בחשד לגרימת נזק לרכבה של בת זוגו של יעקב. במשטרה מעריכים כי סכסוך משפחתי על רקע מחלוקת שבמרכזה כספי הפיצויים שקיבל חגי פליסיאן שזוכה לחלוטין מתיק הבר-נוער , הובילה ליריבות בין האחים ולתקיפות הדדיות במהלכן גם נפגעו בנות זוגם של השניים ואחותם.



בדיון שהתקיים בבית המשפט ביקש יעקב פליסיאן להשתחרר ממעצר ולקבל צו הרחקה מאחותו כשהוא טוען כי מדובר בסכסוך משפחתי קטלני בשל מה שהוא כינה "בצע כסף". אולם, במשטרה התנגדו לבקשה וטענו כי הוא מעורב בהשלכת בקבוק תבערה לעבר ביתו של אחיו וכן בתקיפת אחותו הודיה. נציג המשטרה, סאלח נערני, פירט את ההתפתחויות שנרשמו בימים האחרונים בתיק החקירה וזאת במטרה לשכנע את בית המשפט שלא להסכים לשחרורו.



יעקב פליסיאן, צילום: יוסי זליגר, פלאש 90



השופטת חיותה כוחן עמר, שהחליטה על הארכת המעצר ציינה בהחלטתה: "מאז הוארך מעצרו של החשוד חלה תפנית בחקירה, כאשר במסגרת חקירת האחות היא התלוננה נגד החשוד על כך שתקף אותה במספר הזדמנויות בתקופה האחרונה ואף גרם לה לחבלה. החשוד מכחיש את המיוחס לו. בתיק ראיות המחזקות את גרסתה של המתלוננת".



עו"ד משה יוחאי, המייצג את חגי פליסיאן, אמר לאחר הדיון הראשון בהארכת מעצרו לפני כיומיים: "מדובר במעצר מיותר שייגמר בכלום ושום דבר. היה ברור שהמשטרה לא תניח לו אחרי הפיצוי שקיבל בפרשת בר נוער. המשפחה מנסה ליצור סכסוך בעקבות כספי הפיצויים כגימיק ולא מעבר".