צעירהבת 27 נמצאה ללא רוח חיים ועם סימני אלימות על גופה סמוך למבנה נטוש ברחוב עצמון במגדל העמק. צוות מד"א קבע את מותה במקום. מן המשטרה נמסר כי סימני האלימות אינם טריים או חדשים ובשלב זה אין חשד לפליטים אולם הגופה תישלח לבדיקה במכון לרפואה משפטית.



תיעוד מזירת האירוע במגדל העמק. תיעוד מבצעי מדא

מאור אטדגי, חובש בכיר במד"א, סיפר: "במבנה סמוך לחנויות שכבה הצעירה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בה בדיקות רפואית על מנת לנסות ולהעניק לה טיפול רפואי אבל היא הייתה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".



הבוקר נמצאה גופתו של אלכסנדר ריז׳וב, בן 51, בדירתו במעלות תרשיחא. מבדיקה ראשונית שנערכה במקום האירוע עולה כי על גופו נמצאו סימני אלימות. במשטרה, שהחלה לאסוף ממצאים שעשויים לסייע למציאת הסיבה למותו, פתחו בחקירה לבירור נסיבות המקרה, כאשר נכון לעכשיו לא נפסלת ההשערה לפיה מדובר ברצח.



כזכור, רק לפני כחודש אירע בצפון רצח מזעזע שהתרחש ברחוב נחמני בטבריה. באירוע המדובר נמצאה גופת אישה בת 30 עם סימני אלימות קשים מאוד עליה  בתוך דירה שהוצתה ונשרפה. כאשר הגיעו למקום הכוחות, הם מצאו את את גופתה חרוכה, כשהיא ללא ראש ולאחר התעללות קשה. הראש נמצא מאוחר יותר כשהוא עטוף בבד ברחוב אחר.