צעירה בת 17 מהרצליה טוענת כי שלושה נערים אנסו אותה. השופטת, חיותה כוחן עומר, קבעה שעל פי גרסת המתלוננת התבצעה פעולה ללא הסכמה וקבעה: "קשה להעלות על הדעת שנערה בן 17 תסכים לקיים יחסי מין עם שלושה בחורים ששניים אינה מכירה ואת האחד הכירה יום לפני". עו"ד נגה ויזל, מומחית לפלילים, התראיינה הבוקר (רביעי)  בתוכניתו של גבי גזית ברדיו 103fm והתייחסה לפרשה ולמשפט. 


ביחסה לדבריה של השופטת, אמרה עורכת הדין ויזל: "הכל תלוי בנסיבות. ברגע שיש חשוד בעבירה הוא יצא אשם בשלב הראשוני, השופטת רואה רק את מה שהמשטרה מגישה לה בדו"חות סודיים. אישה או נערה יכולה לעשות עם הגוף שלה מה שהיא רוצה. היום בחורות בגיל 17 מקיימות יחסי מין עם מספר גברים, יכול להיות שאפילו אוזקים אותה באזיקים ואין עם זה שום בעיה, יכול להיות שיש בחורה שאוהבת את זה ואין בזה שום דבר רע. הם בני אותו גיל סה"כ עם פערים קטנים. ישנן מערכות יחסים בהפרש גילאים אלו. אין כל פסול במעשיהם". 
 

עוד הוסיפה עורכת הדין: "היא בת 17 והיא מעל גיל ההסכמה. המחוקק קבע שגיל ההסכמה הוא 16. אני הייתי משנה את החוק ואפילו מורידה את גיל ההסכמה. כיום נערות יכולות לרצות גברים אפילו בגיל 14 ו-15. הכל תלוי בסיטואציה. יכולה להיות סיטואציה כזו שילדה בת 14 מקיימת יחסי מין עם נער בן 19. אנחנו לא בתקופת השוטר אזולאי". 

עריכה: איתמר זיגלמן