נמשכת הסערה סביב הפוסט השערורייתי של פרופסור אמיר חצרוני: אבירם שאול, אחיו של אורון שאול חלל צוק איתן שמקום קבורתו לא נודע, פנה הערב (רביעי) בחשבון הפייסבוק שלו לאנשים שמגיבים לחצרוני וביקש מהם להפסיק להתייחס אליו.



"לכל הטוקבקיסטים ברשת תעשו טובה למדינה, לחללי צה״ל וגם לעצמכם, תימנעו מלהגיב לאמיר חצרוני הדביל הזה, זה לא יעזור לא לכם וכמובן לא לו, ההפך הוא הנכון. תתעלמו ממנו הוא רק מחפש במה ושייגיבו לו ואנחנו בשיא טיפשותנו עושים את זה מבלי לשים לב! אל תתנו לו את היחס הזה. אני אפילו לא מתכוון לפרסם את מה שכתב ה״פרופסור״ ותעשו טובה לעצמכם עדיף שלא תראו".



עוד כתב שאול: "כולנו יודעים שהוא לא שפוי בדעתו, אין מי שייספק לו את תשומת הלב שהוא זקוק לה מאז היה ילד, לכן הוא עושה את כל הפרובוקציות האלה ולכן אסור לתת לו תשומת לב. יום טוב"




כזכור, הפרופסור השנוי במחלוקת פרסם הבוקר בחשבון הפייסבוק שלו סטטוס ובו כתב כי לכבוד יום הזיכרון קפץ להר הרצל לצלם סרטונים משעשעים על חללי צה"ל. "בשנים קודמות צחקתי בעיקר על אהבלים שהתנדבו לצנחנים במקום ללכת לקב"ן להוריד פרופיל ל-21 וגמרו בתוך ארון, כמו המתאבד המפורסם רועי קליין ז"ל שבמותו ציווה לאשתו את הרב לוינשטיין. השנה אתייחס גם לג'ובניקים, שהאמינו שאם הם ישרתו באפסנאות ולא בקרבי הם יישארו בחיים - אבל טעו", כתב.



חצרוני הוסיף: "הצעתי את הסרטונים לתאגיד, מתוך מחשבה הגיונית אך נאיבית שהשידור הציבורי הוא המקום הראוי ליצירת מופת על היתרונות והחסרונות שבהשתמטות, אבל הם לא הסכימו לדבר איתי. קצת חבל, אבל לא נורא כי תוכלו לראות את הסרטונים כאן בימים הקרובים - בלי דמי מנוי ובלי פרסומות. יצא מצחיק אש, אז יש למה לחכות. בתמונה: אני מחייך במהלך הצילומים ליד קברים של חללי מלחמת ששת הימים. רק בזכותם נוער הגבעות יושב על הגבעות ולא במוסד לעבריינים צעירים".