במשטרה מעריכים כי סכסוך משפחתי על רקע מחלוקת שבמרכזה כספי הפיצויים שקיבל חגי פליסיאן שזוכה לחלוטין מתיק הבר-נוער, הובילה ליריבות בין האחים ולתקיפות הדדיות במהלכן גם נפגעו בנות זוגם של השניים ואחותם. רבקה פליסיאן, אמם של חגי ויעקב, התייחסה לראשונה לסכסוך המשפטי שהחזיר את המשפחה לכותרות, בראיון לתכניתם של ברהנו טגניה וגלעד שלמור ב-103FM וסיפרה: "עצוב לי מאוד על מה שקרה, אני לא מעורבת בכל מה שקורה והופתעתי מזה מאוד. בושה וחרפה שהם הגיעו למצב הזה, בשבילי זאת תת רמה".



אמרו שנזרק בקבוק תבערה. מי זרק אותו - יעקב או חגי?


"יעקב זרק את הבקבוק".



המשטרה טוענת שהסכסוך פרץ בגלל ריב על הפיצויים שקיבלתם בעקבות מעצר השווא של חגי. איך נראים החיים מאז קבלת הפיצויים?
"זה לא בגלל הכסף - חגי ויעקב קיבלו את החלקים שלהם ואני לא יודעת מה הם עשו עם הכסף"




פליסיאן הוסיפה כי היא "כועסת על יעקב שזרק בקבוק תבערה על הבית של חגי, ועצובה מזה ששמעתי שהוא במצב נפשי קשה. לא יודעת איך זה קרה". לדבריה, יעקב לא גר בביתם כבר זמן רב. "בסוכות הוא התנתק מהמשפחה. לא היה מתח בינו לבין חגי, כל אחד הלך לחיים שלו", טענה, "בשבילי זו בושה וחרפה שהם הגיעו למצב הזה".

נשמע שאת את לוקחת צד בסיפור.
חגי והודיה היו בסדר ויעקב הוא זה שפישל בסיפור הזה, אני לא יודעת אולי גם הודיה לא הייתה בסדר... ההתנהלות שלהם לא הייתה בסדר ואני מאוד כועסת על יעקב ומאוד מרחמת עליו. כל הזמן ניסינו לעזור לו והמשטרה עכשיו הכי נהנית מהמצב הזה הם קיבלו מתנה מלמעלה. חגי והודיה שוחררו מהמעצר ויעקב נשאר. כאמא נשאר לי רק להתפלל על יעקב ולרחם עליו".