משטרת ישראל איתרה הלילה (שישי) גופת צעיר בן 18 בתוך בור מים בפאתי מודיעין. הצעיר דווח כנעדר אתמול סמוך לשעה 22:00 ובעת סריקות נמצאו בגדיו בסמוך לבור המים. כוחות משטרה וכיבוי נכנסו לעומק הבור ובסריקת צוללים אותרה גופתו של הצעיר סמוך לשעה 2:00 בבור מים ישן בשטח הקרוב לאזור התעשייה ליגד במודיעין.



הגופה נשלחה לבדיקה במכון הפתולוגי ונפתחה חקירה לבירור נסיבות המקרה. על פי ההערכות, הצעיר שהיה חניך בשנת שירות בחווה אקולוגית, הוכש על ידי נחש או שנחבל או טבע בבור המים, שהירידה אליו מתבצעת באמצעות סולם. עם זאת, המשטרה ציינה כי כל כיווני החקירה נבדקים.



לפני כתשעה חודשים טבע למוות חייל צה"ל, רב-טוראי אילן יענקילביץ׳ בן 19, במאגר מים סמוך לכיסופים. יענקלביץ', ששירת באגף המודיעין של צה"ל, נכנס למים ושעה לאחר מכן, כשלא אותר ע"י חבריו ששהו עימו - הוא הוגדר כנעדר. צוללנים שהגיעו למקום ערכו סריקות לאיתורו, ומשו את הצעיר מהמים. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה שבסופן נאלץ לקבוע את מותו. מדובר צה"ל נמסר אז כי ראש אגף המודיעין, אלוף הרצי הלוי, מינה צוות מומחים בראשות מפקד יחידה באגף המודיעין, אלוף-משנה ת', לחקירת האירוע.