המשטרה עצרה אתמול תושב באר שבע בחשד כי במהלך עסקת ״קניית״ פלאפון לכאורה ובעת שנמלט מהזירה גרם לפציעתו הקשה של המוכר, סטודנט תושב המרכז שפונה לבית החולים  סורוקה במצב קשה. ביום רביעי האחרון, בשעה 22:00 לערך התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על תאונת פגע וברח באזור אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע.



מחקירה ראשונית של סיירים וחוקרים שהגיעו לזירה ולבית החולים, עלה כי לא מדובר בתאונת פגע ופרח אלא ככל הנראה בשוד פלאפון. עוד עלה שסטודנט תושב המרכז כבן 25, נפגש עם אדם אשר היה ביקש לרכוש ממנו את הטלפון סלולרי שלו לאחר שהאחרון ראה מודעה ביד 2 וכי במהלך הפגישה ה"קונה" נכנס לרכבו עם מכשיר הפלאפון בידיו והחל בבריחה. 


בתגובה, הסטודנט נתלה על דלת המכונית בניסיון לעצור את הרכב ונפגע בעת שהרכב עלה על אי תנועה ופונה לבית חולים סורוקה במצב קשה. משטרת ישראל פתחה בחקירה וביום שישי האחרון עצרו חוקרי ובלשי המשטרה חשוד תושב באר שבע בשנות העשרים לחייו, אשר במהלך החקירה קשר עצמו לאירוע ובתום החקירה הובא בפני בית משפט, רכבו נתפס ובהמשך תבקש המשטרה לחלטו. מעצרו של החשוד הוארך בשבעה ימים.
 

אמש, בתום פעילות מודיעינית, נתפס הפלאפון שנשדד בדירת מגורים בבאר שבע כאשר לדבריו של בעל הדירה, קנה את הפלאפון לפני מספר ימים. הנ"ל עוכב לחקירה בתחנת באר שבע והיום מתעתדים חוקרי המשטרה להשיב את הפלאפון לבעליו אשר עדיין מאושפז בבית חולים סורוקה.