"יכול להיות שהוא לא דחף אותה, אבל הוא הביא אותה למצב שהיא תהיה חייבת לצאת מהאוטו", כך הסבירה הבוקר (רביעי) נעמי, חברתה של הצעירה בת ה-19 שנהרגה שלשום בכביש 5505, לאחר שנפלה מהרכב בו הייתה עם בן זוגה. נעמי, שהתראיינה אצל ניסים משעל ב-103fm, הדגישה כי חברתה "לא אובדנית". 



 



אתמול פורסם כי בן זוגה של הצעירה חשוד ברצח שלה, לנוכח סתירה בגרסאות שמסר ולאור ממצאים שעלו מהזירה.  יחד עם זאת, במשטרה לא ממהרים לצאת בהצהרות וממתינים לתוצאות נתיחת גופתה של הצעירה. אמש הוארך מעצרו של החשוד עד ליום חמישי. במעמד הדיון הוצא צו איסור פרסום האוסר פרסום שמו של החשוד ופרסום כל פרט מפרטי החקירה. 

"הבנתי שהיה שם ויכוח סוער ומה שדובר בהתחלה שהיא קפצה מהמכונית. היא לא אובדנית. או שהרגישה שחייה בסכנה או שהרגישה שאינה יכולה להישאר באוטו", הסבירה נעמי. לדבריה, "אני לא יודעת אם הוא דחף אותה או לא. אולי היא הרגישה שהיא לא יכולה להיות איתו באותו מקום. או שהיא הרגישה כל כך מאוימת על החיים שלה". 

"היא הייתה איתו מגיל 16" 

נעמי סיפרה כי הצעירה מאוד אהבה את בן זוגה: "היא אמרה שהוא נחמד ושהוא טוב ושהוא עוזר לה. לדעתי היא חיפשה דמות אבהית. כל מה שקרה הוא פשוט הלם בשבילי. כי חשבתי שטוב לה איתו". היא הוסיפה: "לא הכרתי אותו. היא סיפרה עליו שהוא בחור נהדר. היא הייתה איתו מגיל 16". 

נעמי גם סיפרה על חברתה, עליה כתבה שהייתה לה נפש מיוסרת, והסבירה: "דיברתי על תקופה שהייתה צעירה יותר. הייתה לה נפש בוגרת מאוד. היא הייתה במין טלטלות כאלה, במין בלבול פנימי. היא עברה חיים מאוד לא קלים. היא לא אלימה, לא תוקפנית ומאוד שקטה".

החברה ה התייחסה לחשדות נגד בן הזוג: "אני הבנתי שהיו לחשוד כמה גרסאות ולא רק אחת. יכול להיות שהוא לא דחף אותה אבל הוא הביא אותה למצב שהיא תהיה חייבת לצאת מהאוטו. רוצה שיעבור המסר שהיא הייתה ילדה נהדרת".