סערת האלימות בטקס יום הזיכרון האלטרנטיבי לא שוככת, והיום (רביעי) הגיע תורו של נתן זהבי להגיב בפתח תוכניתו ב-103FM, כשהוא ממקד את תשומת חבו בראפר "הצל", שנכח במקום. "אתמול, אחרי שהייתי באירוע יום העצמאות הגעתי הביתה ואמרו לי תיכנס מהר לאתר של 'הצל'. נכנסתי, ירדתי למטה וראיתי את הטקסט הבא שכתב מר אליאסי", פתח זהבי את המונולוג היומי שלו. 





וכך כתב הצל: "הפח נתן זהבי הגיע לתמוך באירוע בזוי של יום הזיכרון הפלסטיני. עושה אצבע משולשת למפגינים מהימין וקורא להם נאצים ופשיסטים ואז מתבכיין שתקפו שמאלנים בקללות. זהבי הוא דו פרצופי של השמאל הצבוע" (הפוסט המדובר כבר הוסר מעמוד הפייסבוק של "הצל").



"מלווה לטקסט הזה סרטון שכביכול מראה אותי צועד שם בדרך לאירוע הזה וכביכול עושה אצבע משולשת למפגינים הימניים", המשיך זהבי, "כשביניהם חוצצים שוטרים".



"אז אני מתחיל לקרוא תגובות ורואה שיש עשרות ומאות שיתופים. אביא לכם דוגמא":



דניאל בן שושן כתב: 'נתן זהבי מלוכלך, פח אשפה, תמיד לא סבלתי אותו ואת סגנונו.. הראה את פרצופו המכוער. צריך לעשות מסע שיימינג על האיש שנודף ממנו ריח של אלכוהול בכל עת. להתקשר ולקלל את האמא שלו בתחנה בה הוא משדר. לא לתת לו מנוחה לנבל כמו גם הוא מכר את נשמתו לשטר וצריך לנהוג בו בהתאם".



עוד תגובה: "נתן זהבי, הערצתי אותך עד רגע זה. חשבתי שאתה גבר וחכם. מהיום אתה בזוי. לך לעזאזל עוד צבוע עלוב".



יהושע סולמי כותב: "זכור לי שבפיגוע בתל אביב זהבי ניצל על ידי שוטר ואז הגיע לפלוגת מג"ב והודה על כך. עכשיו שאני שומע שהוא הולך לטקס אזכרה למחבלים עדיף שלא אומר מה אני חושב על השיחה שהייתה לו איתנו".



"אז הצל הצליח, על חשבוני, ליצור מאות תגובות ושיתופים. ראיתי שמעל 200 אלף ראו את הסרטון וכמובן הגיבו לדברים שכתב הצל. מר אליאסי, אני אדבר איתך בעדינות, לא כי אני מפחד ממך, אלא כי אני נוקט פעולות ואני צריך להיות מאד מחושב. אני לא הייתי בטקס וכל מה שכתבת הוא מפרי דמיונך. אתה קולט? אם הראש שלך עובד כעת ויש כמה תאים שמתפקדים.. לא הייתי בטקס והצילומים הם לא אני".



"אם תחפש "הטקס האלטרנטיבי" באינטרנט תראה את הצילומים הטובים. הבנאדם שאתה חושב שהוא אני לא דומה לי. עשית פה עבודת הסתה טובה אבל לא נפלת טוב. נפלת, אבל לא טוב. זה לא אני ולא הייתי. אני הייתי בתוכנית הרדיו בשיחות עם משפחות של חללי צה"ל ופיגועים. אני מוכרח לומר שביום הזיכרון אני בדיכאון עמוק ולא יצאתי בכלל. אפילו צפיתי בגמר אליפות העולם בסנוקר כדי לא להיכנס לזה".



"אוקיי אליאסי, אז הצלחת ולפי התגובות אני מבין שאני צריך ללכת ולהסתכל אחורה כי האנשים שלך באים לתקוף מהגב".



"שמעתי על אלמנה שסיפרה שאיבדה את בעלה וצעקו לה 'זונה נאצית' ואז העלו את איתמר בן גביר שאמר שהיה אחד שקילל והעיף אותו משם. איתמר, אתה יותר חכם מ'הצל'. איך אתה אומר אצל שדרן מכובד כמו גבי גזית שהיה רק אחד כשרואים בבירור מה היה שם?. אראל סג"ל היה הגון שאמר 'המפגינים התנהגו בצורה ברברית' וצדק".



"אני אסגור את הפרשיה שרק נפתחה. אני רוצה להציע לך הצעה, אליאסי. תפנה לכל אחד מהנבלות שהגיבו אצלך ותגיד להם שטעית וכמובן שתפרסם בראש העמוד שלך. זה כבר מאוחר, אבל אולי יהיה לך כמה אחוזי הקלה כשאנחנו נפגש בבית המשפט. תתנצל בענק. אני לא אקלל אותך. אתה לא ראוי לזה. אני אתן לך מנוחה. מה שעשית זו הסתה מכוערת ומגעילה. אם אנחנו חיים במדינת חוק על דברים כאלה אתה צריך לשלם".


עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן