השביתה שתוכננה ליום ראשון במעונות ויצו ביום ראשון בוטלה לאחר שהצדדים הגיעו הערב (חמישי) להסכמות. האיום בשביתה הגיע לאחר שהעובדים לא קיבלו תוספות שכר שהובטחו להם בהסכם שנערך עם משרד העבודה והרווחה. 



בעקבות פניית הארגון אל בית הדין לענייני עבודה בת"א כנגד כוונת הוועד להשבית את פעילות הארגון בתחילת השבוע קבע בית הדין כי הוא מקבל את עמדת הארגון לפיו במקביל ליישום הסכם השר כץ המעניק תוספת של מאות שקלים למטפלות יסיר הוועד את איום השביתה וישוב למו"מ בנוגע לצעדי התייעלות שהארגון מקדם.



מוועד העובדים נמסר כי "שופטת בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, אופירה דגן, הורתה הערב להנהלת ויצו לשלם מיידית במלואם את תוספות השכר למטפלות ולמבשלות המעונות, מכוח ההסכם של משרד העבודה והרווחה והאוצר. נציגות העובדים הסכימה להקפיא את הצעדים הארגוניים בכפוף לתשלום והסכימה להיכנס למו"מ על תוכנית הבראה בתנאי שההנהלה תנהג בתום לב ובשקיפות. לפיכך השביתה שתוכננה ליום ראשון בכל מוסדות ויצו מבוטלת. מעונות היום יפעלו כסדרם".


מנכ"ל ויצו יגאל דקל: "אנו שמחים שהצלחנו למנוע שביתה מיותרת אשר הייתה פוגעת באלפי הורים וילדיהם ואוכלוסיות מוחלשות ומצפים לתחילת ההתדיינות מול הוועד לקידום צעדים ארגוניים שיטיבו הן עם הארגון והן עם עובדיו".