ענבל אור ממשיכה להסתבך: יזמית הנדל"ן, שנגד כל החברות שבבעלותה הוצא צו פירוק על ידי בית המשפט, וזאת לאחר שרימתה, על פי החשד, את לקוחותיה תשוב לבית המשפט, והפעם בתור התובעת. אור תבעה לאחרונה זוג מכפר יונה, שאותם הכירה אור לפני כחודשיים ואצלו התארחה, בטענה שהוא מסרב להחזיר לה ציוד ששייך לה, בתגובה פנו בני הזוג למשטרה ואף הגישו תלונה נגדה, כך לפי דיווח במגזין "הכל כלול" בערוץ 10.



ככל הנראה, בני הזוג הציעו לארח אותה בביתם לאחר שמצאה את עצמה ללא קורת גג ולדבריה, כעת הם מחזיקים בציוד ששייך לה, הכולל מקרר, מכשירי חשמל ופינת אוכל, וממאנים להחזירו. לטענת אור, הזוג טוען שהם הלוו לה 4,000 שקל, אך הציוד שווה הרבה יותר. "הם מעולם לא אמרו לי שהם נותנים לי את הכסף כדי שאני אחזיר להם אותו, אבל האבסורד הוא שאתה מגיע להתארח אצל זוג שמספר שהוא עושה זאת מתוך רצון טוב, ופתאום הם לוקחים את כל החפצים שלך ולא מחזירים לך אותם" אמרה.



אור אף טענה כי ניסתה לשכנע אותם להחזיר לה את חפציה ללא הועיל: "ניסיתי לדבר איתם והם לא מוכנים להחזיר את הדברים. הגעתי אליהם עם רכב הובלות בשביל לקחת את הדברים ובסוף זה הגיע למשטרה משום שהגעתי אליהם נחשבת הסגת גבול".



הזוג מכפר יונה טוען: "ענבל אור חייבת לנו כסף"


לטענת הזוג מכפר יונה, התמונה שונה לגמרי. "באנו לשיחת ייעוץ לפני חודשיים בענייני נדל"ן והגברת לקחה מאתנו סכום של 4,000 שקל בלי לתת לנו חשבונית. לאחר מכן, היא אמרה לנו שאין לה איפה לישון וביקשה להתארח אצלנו". הזוג המשיך ותיאר את השיחה עם יזמית הנדל"ן שהובילה לתביעה ההדדית "היא אמרה שהיא הונתה ושלקחו לה את כל רכושה. כששמענו את זה, הסכמנו לארח אותה עד שתמצא את מקומה בעולם. היא הוסיפה גם שיש לה חוב של ארנונה ושרוצים לעקל לה את חפצים כגון פינת אוכל עם רגל שבורה, טלוויזיה עם שריטות גדולות ומקרר, ולכן היא מעדיפה להעבירם אלינו", סיפרו השניים.



"שלחנו את המשאית על חשבוננו והיא שהתה אצלנו שלושה שבועות", מספרת האישה, שהוסיפה כי "ההתנהלות שלה בתוך הבית שלי לא התאימה לי. היא הפכה לי את הבית לחמ"ל ולא התאים לי להיות משרתת שלה, אז אמרתי לה שתיקח את דבריה ושתעזוב, והיא אכן עשתה זאת. לאחר מכן גילינו שהיא תובעת אותנו. למעשה, היא חייבת לנו גם כסף שהלווינו לה לטובת טיפולים אצל מיסטיקניות".