חשד לעבירות מין במהלך החגיגות: חרדי תושב ירושלים בשנות ה-40 לחייו נעצר אתמול בשעות הערב בחשד למעשים מגונים במספר קטינות וקטינים במהלך תהלוכת ל"ג בעומר, שהתקיימה בשכונת גאולה שבמאה שערים בירושלים.



במהלך התהלוכה הבחין אחד המשתתפים הערניים באדם הנשען על קיר שניצל את הצפיפות, ותוך כדי שגופו ופניו מוסתרים שלח את ידיו לעברם של הקטינים והקטינות במסלול התהלוכה בה חלפו מאות הורים וילדים, ובשלב מסוים ביצע מעשים מגונים בשתי אחיות בנות 8 ו-10 ובמספר קטינים נוספים שחלפו על פניו.



האזרח מיהר להזעיק את המשטרה, בלשי מחוז ירושלים הגיעו למקום ועצרו את החשוד והוא הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה שם קשר את עצמו לחשדות המיוחסים לו. היום (שני) הובא החשוד לבית משפט השלום בירושלים שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.



במקביל, עורכים החוקרים בדיקה האם מדובר במישהו שביצע מעשים דומים בעבר והאם יש נגדו תלונות מאירועים נוספים שטרם פוענחו באזור. מהמשטרה נמסר: "אמון התושבים במשטרה, ערנות אזרחים, דיווח מיידי למשטרה והגעת הכוחות תוך זמן קצר מהווים נדבך חשוב בשמירה על שלומם וביטחונם של תושבי העיר. החשוד שנעצר ניצל את צפיפות התושבים ופגע בקטינות. המשטרה תפעל למצות עמו הדין".