השריפה בערד: שני חשודים, אב ובנו החייל נעצרו אמש בחשד לגרימת מוות ברשלנות ואחזקת חומרי נפץ בבית בו מצאו את מותם גבר ואישה. החשודים, גרושה ובנה של ההרוגה, נעצרו לאחר שבסריקות שנערכו בבית בו התגורר החייל ואשר אירע בו הפיצוץ שגרם למותם של השניים נמצא חדר ובו חומרי נפץ מסוגים שונים בכמויות שונות. בחיפוש נוסף שנערך בביתו של האב  נמצא מחסן ובו מעבדה גדולה לייצור חומרי נפץ. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של השניים.
כזכור, אתמול שני תושבי ערד - גבר כבן 50 ואישה כבת 40, נהרגו בשריפה בדירת מגורים בעיר. לאחר שהתקבלו דיווחים על שריפה במקום, כוחות שהגיעו והשתלטו על האש גילו את גופתו של הגבר. זמן קצר לאחר מכן נשמע במקום פיצוץ, וגופת האישה נמצאה גם היא.
במהלך פעילות הכיבוי וסקירות של השוטרים בבית, אותרו זיקוקים וחומרים נפיצים אחרים. הגופות נשלחו למכון לרפואה משפטית ומשטרת ישראל ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע.

פרמדיקית מד"א ירדן מאדר סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו שריפה בתוך הבית ועשן סמיך. כאשר כוחות הכיבוי השתלטו על השריפה הם חילצו לחצר גבר כבן 50 כשהוא ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. לאחר זמן קצר תוך כדי שכוחות הכיבוי ממשיכים בפעולות הכיבוי אותרה בדירה נפגעת נוספת, אישה כבת 40 כשהיא ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותה גם כן במקום".