אמילי משיח, שהייתה חברתו של של החייל יפתח גריידי ז"ל, שנדקר למוות במועדון ברעננה לפני כשלוש שנים, התייחסה לגזר הדין בפרשה, שניתן אתמול, והגדירה אותו כ"מזעזע ובדיוני"/ היא ציינה הבוקר (שלישי) בראיון בגל"צ כי "התוצאה מביכה וזה מרתיח אותי. למה הגענו למצב כזה שילד לא ממצמץ לפני שהוא שולח יד לסכין?". לדבריה, מדובר בזילות של מערכת המשפט.
אמילי, שעזבה את הארץ לאחר האירוע, אמרה כי "החוק לא עומד לטובת הנרצח. מצחיק שמי שעומד למשפט ויש לו ארנק מספיק גדול יכול לשכור עורך דין פלילי שיוציא אותו מזה". היא הוסיפה: "בטח ינכו לו התנהגות טובה. נראה שמשתלם להיות פושע". היא טענה כי שתקה בשלוש השנים האחרונות כי חיכתה לראות מה יקרה. "פחדתי להתאכזב - וזה מה שקרה", הסבירה, "אני מרכינה ראש כי אני מתביישת".
כזכור, בית המשפט המחוזי בלוד גזר אתמול 15 שנות מאסר על בן גניש, שהורשע בהסדר טיעון בהריגתו של גריידי ז"ל במועדון ברעננה לפני שלוש שנים. בנוסף, נגזרו עליו תשלום פיצויים בסך של 258 אלף שקלים למשפחת הקורבן, ושנת מאסר על תנאי. 

הוריו של יפתח גריידי ז"ל. צילום: אלוני מור

"הלמו בו באגרופים ולאחר מכן דקרו אותו באמצעות מזלג וסכין קצבים"
ב-21 באפריל 2014 בילה גריידי עם חבריו במועדון "שש" ברעננה. במהלך ערב פרצה קטטה עם גניש וחבריו, מני דבוש ושי קלדרון, על רקע ניסיונו של קלדרון ליצור מגע עם ידידתו של גריידי. 
במהלך הערב ניסה קלדרון ליצור מגע למרות שזו הביעה התנגדות. כשקלדרון המשיך במעשיו נחלץ חברה לעזרתה. בעקבות האירוע התפתחה קטטה במועדון בין הנאשמים לחבריו של המנוח ומאבטחי המועדון ניגשו אל המעורבים והפרידו ביניהם. גניש נכנס למטבח המועדון, נטל משם מזלג גריל ארוך וסכין קצבים. לאחר מכן הבחין גניש בגריידי ויחד עם דבוש הם הדפו אותו אל הקיר, הלמו בו באגרופים בזמן שדבוש דוקר אותו באמצעות המזלג וגניש נועץ בבטנו את הסכין. 
הסיבה העיקרית להסדר הטיעון היא שינוי בעדותם של שני העדים המרכזיים בתיק. בעלותם על דוכן העדים, מסיבה שאינה ברורה, חזרו בהם העדים מגרסתם והעדות שלהם השתנתה משמעותית. מני דבוש, שהואשם בהריגה, חתם על הסדר ובמאי הודה והורשע בביצוע עבירות של אי מניעת פשע ובשיבוש הליכי משפט. הוא נידון ל-15 וחצי חודשי מאסר – אותם סיים לרצות בתקופת מעצרו. קלדרון הורשע באי מניעת פשע ונידון לחצי שנת מאסר, שהצטברה לעונש שריצה בתיק אחר.